IGN spísalo detaily o hardware Revolutionu, ktoré získali od vývojárov pracujúcich so skoro finálnou konzolou. Dva základné procesory Broadway CPU a Hollywood GPU budú upgradované procesory z pôvodného GameCube. Teda prakticky výhoda pre vývojárov, ktorí robili pre pôvodnú konzolu a teraz sa nemusia učiť a prechádzať na nič nové. Žiadne viacjadrové procesory, žiadne zložitejšie programovanie. Na druhú stranu nebude ani oveľa vyššia rýchlosť. Procesor Broadway bude totiž bežať len na 729 MHz (GameCube 485 MHz, starý Xbox 733MHz), grafický čip Hollywood na frekvencii 243 MHz (originál Gamecube na 162 MHz, starý Xbox 233 MHz). Čo sa týka pamäte základná je 24 MB 1T-SRAM, ku ktorej sa pridá externá 64 MB 1T-SRAM, grafická karta bude mať na sebe 3 MB textúrovej pamäte (buffer) (pre porovnanie Gamecube 40 MB RAM a 3MB na grafike, originálny Xbox 64 MB).
Takže vyzerá, že je to jasné, presne ako Nintendo hovorilo, konzola sa nekoncentruje na výkon, ale skôr na potenciálnu hrateľnosť s novým ovládačom. No nech je tak či onak, grafika a možnosti hier ostanú na úrovni, aké sme na starých konzolách videli doteraz, jedine ovládanie sa zmení.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 25
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 93
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 178
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 172
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- TikTok bol v USA vypnutý 195
- Kde sa aktuálne požiare v Los Angeles nachádzajú v GTA V? 69
- Recenzie na RTX 5090 prídu budúci týždeň, RTX 5080 dostanú recenzie rovno k vydani 225
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40 zobraziť viac článkov >