Forza Motorsport približuje funkcie asistencie, vrátane režimu pre slepých hráčov |
Popri funkciách asistencie v Redfalle predstavil Microsoft aj asistencie pre Forzu.
Turn 10 predstavilo znovu obšírnejšie možnosti asistencii a dostupnosti v novej Forze Motorsport.
Jazdný asistent pre slepých
Bude tu hlavne Blind Driving Assists (BDA) čo je sada funkcií, ktorá bola vytvorená pre nevidomých alebo slabozrakých hráčov. Posledné dva roky strávili budovaním funkcie s priamou spätnou väzbou od takto postihnutých hráčov.
Asistenti slepej jazdy fungujú tak, že poskytujú sadu doplnkových zvukových signálov navrhnutých, aby pomohli hráčom so slabým/žiadnym zrakom orientovať sa na tratiach Forza Motorsport.
Ponúkajú hráčom počuteľné informácie o ich polohe a orientácii na trati, približovaní sa a postupe v zákrutách, ako aj informácie o aute, ako je potrebné spomaliť, kedy preradiť (ak sa hrá s manuálnou prevodovkou) a ďalšie veci.
Jazda jedným dotykom
Novinkou je aj možnosť ovládať hru s akoukoľvek kombináciou ovládačov. Hráči s rôznymi typmi porúch mobility si môžu zahrať. Či už jedným rôznymi tlačidlami, páčkami, alebo aj čisto jedným tlačidlom.
Hra má ako automatické radenie, tak vylepšené asistentcie riadenia a brzdenia, až po úplne nové asistencie pri pridávaní plynu a vjazdu do boxov. Môžete si vytvoriť zážitok, ktorý je pre vás ten pravý a hrať po svojom.
Čítanie obrazovky
Pridáva sa aj rozšírená možnosť čítania textu na obrazovke, kde základom systému je ovládanie hlasitosti, výšky tónu a rýchlosti, ako aj možnosť vybrať si hlas rozprávača.
Sú tu niektoré úplne nové nastavenia, ktoré poskytujú kontrolu nad rozprávaním na obrazovke a jeho podrobnosťou, ako sú pozície v zozname na čítanie, navigačné kľúčové slová, tipy na tlačidlá a ďalšie. To môže pomôcť eliminovať preťaženie informáciami.
Ďalšie funkcie budú:
- Dynamický zvukový popis: Hráči budú mať v hre scény s vlastným zvukovým popisom, ktorý sa mení podľa dennej doby a poveternostných podmienok.
- Text-to-Speech/Speech-to-Text: Hráči môžu využiť tieto možnosti na účasť v hlasovom rozhovore pre viacerých hráčov na odosielanie syntetizovaného hlasu iným hráčom pomocou prevodu textu na reč alebo na zobrazenie prichádzajúcej komunikácie od iných hráčov v textovej forme s využitím reči do textu.
- Režimy farbosleposti používateľského rozhrania: Hráči s tritanopiou, deuteranopiou alebo protanopiou môžu zmeniť určité farby v téme používateľského rozhrania, aby bolo možné podľa potreby ľahko rozlíšiť informácie používateľského rozhrania a stavy zamerania.
- Filtre farbosleposti pre svet: Hráči s tritanopiou, deuteranopiou alebo protanopiou môžu pridať filter k vykresľovaniu 3D objektov, ako sú trate, autá, vodiči, kinematografia v hre, atď., aby boli farebné informácie podľa potreby rozlíšiteľné.
- Premapovanie ovládačov: Ovládacie prvky hry je možné premapovať prostredníctvom nastavení, čo ponúka dodatočnú flexibilitu k hráčom požadovanej schéme ovládania.
- Titulky: Hráči môžu povoliť titulky, ako aj upraviť veľkosť písma titulkov a nepriehľadnosť pozadia titulkov.
- Nastavenia prispôsobenia zvuku: Hráči si môžu nezávisle prispôsobiť hlasitosť rôznych skupín zvukov, aby vytvorili svoj preferovaný zvukový zážitok.
- Obtiažnosť súpera : Hráči si môžu prispôsobiť úroveň jazdy súpera pri pretekaní s AI.
- Zmena mierky textu: Hráči si môžu upraviť text ponuky podľa rôznych možností zmeny mierky. HUD v hre bude mať tiež určitú podporu pre zmenu veľkosti.
- Kontrast: Hráči môžu zvýšiť kontrast prvkov používateľského rozhrania a HUD z predvolených na rôzne ďalšie úrovne, pričom každá poskytuje vyššie kontrastné pomery na zlepšenie čitateľnosti.
- Pohyblivé pozadie: Hráči môžu zakázať pohyblivé pozadie, čo uľahčuje čítanie alebo navigáciu v ponukách.
Hru čakáme na jeseň na PC a Xbox Series XS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 361
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Game Pass Vývoj: Microsoft / Turn 10 Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|