Baldur’s Gate 3 ukazuje hlavné mesto svojho sveta |
Prvý raz po viac ako 20 rokoch môžeme opäť nazrieť za brány mesta Baldur’s Gate.
Mesto Baldur’s Gate je metropolou plnou labyrintových uličiek s chrámami a preplnenými verejnými priestranstvami, ktoré prekypujú životom a príbehmi votknutými do života každého miestneho, s ktorým sa stretnete.
„Môžeme zobraziť oveľa viac z mesta, ako sme mohli v roku 1998,“ vysvetľuje odborník na naratívny dizajn Lawrence Schick: „Môžeme urobiť niečo, čo je pohlcujúcejšie, bohatšie, má viac textúry.“
Samotné mesto je tiež väčšie ako akákoľvek iterácia predtým. Ulice - ktoré sa klenú cez hrozivé cesty Outer City, honosné panstvá v Hornom meste a temné uličky Dolného mesta - sú obývané množstvom postáv, z ktorých každá má svoje vlastné nevypovedané príbehy, dobre strážené tajomstvá a osobné reakcie.
„Máte davy, ktoré chodia všade navôkol. Môžete hovoriť takmer s kýmkoľvek a oni reagujú na každú jednu vec,“ hovorí Swen Vincke, kreatívny riaditeľ Larian Studios. "V tomto zmysle je to veľmi živé."
„Jednou z vecí, na ktorých sme zapracovali, je pridaná táto úroveň vierohodnosti a ponorenia a tiež komplexnosť, ktorá by tam inak nebola,“ dodáva scenáristka Chrystal Ding. "Je to ako keby ste kráčali po mieste, kde je kopa ľudí, ktorí žijú svoj skutočný život."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 97
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Larian Studios / Larian Studios Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|