Baldur’s Gate 3 ukazuje hlavné mesto svojho sveta |
Prvý raz po viac ako 20 rokoch môžeme opäť nazrieť za brány mesta Baldur’s Gate.
Mesto Baldur’s Gate je metropolou plnou labyrintových uličiek s chrámami a preplnenými verejnými priestranstvami, ktoré prekypujú životom a príbehmi votknutými do života každého miestneho, s ktorým sa stretnete.
„Môžeme zobraziť oveľa viac z mesta, ako sme mohli v roku 1998,“ vysvetľuje odborník na naratívny dizajn Lawrence Schick: „Môžeme urobiť niečo, čo je pohlcujúcejšie, bohatšie, má viac textúry.“
Samotné mesto je tiež väčšie ako akákoľvek iterácia predtým. Ulice - ktoré sa klenú cez hrozivé cesty Outer City, honosné panstvá v Hornom meste a temné uličky Dolného mesta - sú obývané množstvom postáv, z ktorých každá má svoje vlastné nevypovedané príbehy, dobre strážené tajomstvá a osobné reakcie.
„Máte davy, ktoré chodia všade navôkol. Môžete hovoriť takmer s kýmkoľvek a oni reagujú na každú jednu vec,“ hovorí Swen Vincke, kreatívny riaditeľ Larian Studios. "V tomto zmysle je to veľmi živé."
„Jednou z vecí, na ktorých sme zapracovali, je pridaná táto úroveň vierohodnosti a ponorenia a tiež komplexnosť, ktorá by tam inak nebola,“ dodáva scenáristka Chrystal Ding. "Je to ako keby ste kráčali po mieste, kde je kopa ľudí, ktorí žijú svoj skutočný život."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 43
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 63
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Larian Studios / Larian Studios Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|