Overclocked hľadá podstatu násilia |
Nemeckí rozprávači príbehov House of Tales si ich novú adventúru Overclocked strážia ako oko v hlave. Prakticky od minulého roka, kedy bola hra oficiálne ohlásená, sa objavilo iba pár obrázkov a niekoľko základných informácií. Tak, ako vás hra zavedie do vnútra hlavných protagonistov, tak vás nasledujúce riadky vovedú do komplikovaného príbehu.
Hráč sa v Overclocked zoznámi so šiestimi postavami, z nich tou hlavnou bude bývalý vojenský doktor Dave McNamara, ktorý zahodil kariéru v armáde a stal sa súdnym psychiatrom na voľnej nohe. Jeho najnovší prípad mu ale poriadne zamotá hlavu. Je zavolaný do New Yorku, mesta, ktorým sa prehnala neutíchajúca vlna násilia, aby vyšetril päticu mladých ľudí. Boli odchytení na ulici so zbraňou v ruke, sú kompletne dezorientovaní a navyše utrpeli stratu pamäte. McNamarovou úlohou je počas siedmych dní skúmať ich myseľ a pomocou hypnózy a ďalších psychologických techník sa dostať k ich spomienkam a zistiť, kto sú a čo sa im stalo. Celé to však komplikuje nie zrovna pokojné duševné zdravie doktora, čo môže mať znepokojivé následky v napredovaní liečby.
Hra bude rozprávať príbeh skutočne zaujímavým spôsobom. Bude miešať reálny svet (doktor) s tým snovým, fiktívnym (pacienti). Doktorova linka sa bude hýbať smerom vpred, rozprávania pacientov budete prežívať spätne od najčerstvejšej, po najstaršiu spomienku v chronologickom poradí. Počas terapie sa prenesiete do mysle pacienta a vynárajúcu sa spomienku prežijete, zatiaľ čo budete počuť hlas doktora, ako vám s ňou pomáha. Aby ste sa tam dostali hlbšie do charakteru postavy, musíte zbierať vodítka k spomienkam a pokiaľ ich nemáte, práve prežívané momenty sa postupne vytratia a znovu sa ujmete role doktora. Získané vodítka vám otvárajú nové a nové spomienky u iných pacientov, pretože ich osudy sú navzájom silne prepojené.
Tento spôsob rozprávania je správnym povzbudzovákom, ako donútiť hráča, aby hľadal hlbšie. Budované napätie v ňom zaručene prebudí chuť objavovať a udrží ho po celú dobu prikovaného k obrazovke. Kedže je Overclocked adventúra, spomienky budú zostavené s logických problémov, ako vyslanie svetelného signálu lodi na mori z nefunkčného reflektoru na májaku, ktorému chýba energia.
Podľa slov ľudí, ktorí sa dostali do kontaktu s demom na E3, zo samotnej hry vyžaruje život, a to nielen kvôli animáciám na backgroundoch, ale aj vďaka zvolenej farebnej palety, práci s dynamickým svetlom, tieňmi a shader efektami. Autori sa pohrali s vyjadrovaním emócií prostredníctvom mimiky tvárí a pre vernejšie pohyby postáv dokonca nasmímali cez motion capture zvlášť mužskú a ženskú sadu animácií! Hra bude vybavená bohatými dialógmi (cez 5000 riadkov textu, dúfajme, že nebude tak ukecaná ako ich predošlý projekt Moment of Silence), 45 rôznymi lokáciami a hracou dobou, presahujúcou 20 hodín.
Do interaktívneho skúmania charakteru postáv, komplikovaného príbehu a hľadania podstaty násilia sa pustíme v apríli 2007, kedy Overclocked vychádza.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: ANACONDA / House of Tales Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|