Criterion štúdio je už preradené na práce na Battlefield značke |
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde. Je to prekvapivé, keďže je to primárne racingové štúdio, aj keď posledné roky dostávalo stále viac práce ako pomocné štúdio pre rôzne iné EA hry. Robili na Apexe, Titanfalle, Star Wars hrách, ale aj Battlefielde a odteraz sa tak budú primárne bude venovať jemu. Síce ešte bude čiastočne pracovať aj na novej NFS hre, už to nebude jeho hlavná práca.
Criterionu je mimochodom veľká škoda, totiž práve toto štúdio má na svedomí parádnu Burnout sériu, ale zároveň pomohlo rozbehnúť GTA sériu, keďže vytvorili Renderware engine. Ten poháňal aj GTA 3, Vice City a San Andreas, ale Rockstar ho zobral aj na Manhunt, Bully, Midnight Club. Uchytil sa aj v iných štúdiách a celkovo predali cez 200 licencií. V roku 2000 mal okolo 70% podielu na trhu v enginoch tretích strán. Pritom ponúkali rendering, fyziku, zvuk a aj AI. Po tom, ako EA štúdio zobralo pod seba, všetko zrušili a engine padol.
Po prechode pod EA sa ešte ako tak štúdio držalo NFS hrami, ale už to nebolo ono a zlý manažment a presúvanie NFS značky hore dole im tiež nepomáhalo. Nakoniec sa z nich stalo primárne pomocné štúdio. Teraz je však možné, že znovu prejdú do vyššej kategórie a dostanú v Battlefielde výraznejšie miesto, keďže Vince Zampella, ktorý vedie Battlefield značku, s nimi už dlhšie spolupracoval a páči sa mu ich práca. Uvidíme, čo im zo značky dá na starosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 317
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >