Criterion štúdio je už preradené na práce na Battlefield značke |
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde. Je to prekvapivé, keďže je to primárne racingové štúdio, aj keď posledné roky dostávalo stále viac práce ako pomocné štúdio pre rôzne iné EA hry. Robili na Apexe, Titanfalle, Star Wars hrách, ale aj Battlefielde a odteraz sa tak budú primárne bude venovať jemu. Síce ešte bude čiastočne pracovať aj na novej NFS hre, už to nebude jeho hlavná práca.
Criterionu je mimochodom veľká škoda, totiž práve toto štúdio má na svedomí parádnu Burnout sériu, ale zároveň pomohlo rozbehnúť GTA sériu, keďže vytvorili Renderware engine. Ten poháňal aj GTA 3, Vice City a San Andreas, ale Rockstar ho zobral aj na Manhunt, Bully, Midnight Club. Uchytil sa aj v iných štúdiách a celkovo predali cez 200 licencií. V roku 2000 mal okolo 70% podielu na trhu v enginoch tretích strán. Pritom ponúkali rendering, fyziku, zvuk a aj AI. Po tom, ako EA štúdio zobralo pod seba, všetko zrušili a engine padol.
Po prechode pod EA sa ešte ako tak štúdio držalo NFS hrami, ale už to nebolo ono a zlý manažment a presúvanie NFS značky hore dole im tiež nepomáhalo. Nakoniec sa z nich stalo primárne pomocné štúdio. Teraz je však možné, že znovu prejdú do vyššej kategórie a dostanú v Battlefielde výraznejšie miesto, keďže Vince Zampella, ktorý vedie Battlefield značku, s nimi už dlhšie spolupracoval a páči sa mu ich práca. Uvidíme, čo im zo značky dá na starosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 59
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 106
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 45
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 84
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 32
- PS5 Pro už bola rozobraná 214 zobraziť viac článkov >