Criterion štúdio je už preradené na práce na Battlefield značke |
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde
Odteraz bude Criterion primárne pracovať na Battlefielde. Je to prekvapivé, keďže je to primárne racingové štúdio, aj keď posledné roky dostávalo stále viac práce ako pomocné štúdio pre rôzne iné EA hry. Robili na Apexe, Titanfalle, Star Wars hrách, ale aj Battlefielde a odteraz sa tak budú primárne bude venovať jemu. Síce ešte bude čiastočne pracovať aj na novej NFS hre, už to nebude jeho hlavná práca.
Criterionu je mimochodom veľká škoda, totiž práve toto štúdio má na svedomí parádnu Burnout sériu, ale zároveň pomohlo rozbehnúť GTA sériu, keďže vytvorili Renderware engine. Ten poháňal aj GTA 3, Vice City a San Andreas, ale Rockstar ho zobral aj na Manhunt, Bully, Midnight Club. Uchytil sa aj v iných štúdiách a celkovo predali cez 200 licencií. V roku 2000 mal okolo 70% podielu na trhu v enginoch tretích strán. Pritom ponúkali rendering, fyziku, zvuk a aj AI. Po tom, ako EA štúdio zobralo pod seba, všetko zrušili a engine padol.
Po prechode pod EA sa ešte ako tak štúdio držalo NFS hrami, ale už to nebolo ono a zlý manažment a presúvanie NFS značky hore dole im tiež nepomáhalo. Nakoniec sa z nich stalo primárne pomocné štúdio. Teraz je však možné, že znovu prejdú do vyššej kategórie a dostanú v Battlefielde výraznejšie miesto, keďže Vince Zampella, ktorý vedie Battlefield značku, s nimi už dlhšie spolupracoval a páči sa mu ich práca. Uvidíme, čo im zo značky dá na starosť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 23
- RECENZIA: The Last of Us Part II Remastered (PC verzia) 105
- Nintendo Switch 2 vyjde 5. júna za 469 eur 130
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Aký mobil kúpiť na jar 2025 za 200, 300, 400, 500 alebo 1000 eur? 44
- Článok: Prvý kontakt s Nintendo Switch 2 86
- Zomrel herec Val Kilmer, okrem filmov sa objavil aj v hre 54
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 37
- RECENZIA: South of Midnight 12
- RECENZIA: Rise of the Ronin (PC verzia) 12 zobraziť viac článkov >