Autori Paradise komentujú nové projekty |
Server Adventuregamers vyspovedal na výstave E3 spoluzakladateľov štúdia White Birds Production Michela Bamsa a Oliviera Fontenaya. Rozprávali sa o produkcii, adventúre Paradise, aktuálnych projektoch a o sláve Benoíta Sokala, ktorá zatieňuje celý tím. Štúdio White Birds vzniklo, ako hovorí Bams, s víziou rozprávať príbehy vo viacerých médiách. Tým prvým je pochopiteľne herné médium a tým druhým komixy. Paradise už má za sebou hru a dve komixové knihy, ku ktorým pribudnú ďalšie dve, jedna koncom roka a ďalšia v marci 2007.
Ako komix, tak aj hra zdieľajú rovnaký príbeh, ale je rozprávaný inou formou. Hlavný grafik komixu napríklad nevidel vizuál hry, čím sa dosiahlo, že hrdinka a svet vyzerá inak, ako ho poznáte očami Ann Smith. Komix rozväzuje ruky a podľa slov autorov dáva viacej priestoru napríklad nahote, ktorá v hre kvôli vysokému ratingu nemôže byť, ak chcú, aby oslovila vybranú cieľovú skupinu. Momentálne White Birds stoja pred otázkou, či rozprávať príbehy v 3D, alebo sa stále venovať predrenderovanej grafike. Pre vlastné potreby si vytvorili vlastný 3D prototyp a na základe neho sa rozhodne, či bude Aquarica, jedna z pripravovaných hier, rozprávaná v real-time grafike (atmosféru približuje trojica artworkov v galérii). Aquarica má hotový príbeh, scenár, sú napísané postavy, čaká sa len na rozhodnutie štúdia a šéfa Sokala, ktorý by najradšej robil aj film. Aquarica na plátne a na obrazovkách? Uvidíme.
Ďalšou hrou od White Birds Production bude adventúra Sinking Island (prvý obrázok v galérii). Prvá hra z pripravovanej série, má oveľa bližšie ku komixu ako k predošlej hernej tvorbe Sokala. Pôjde o detektívku zo starej školy s mužským hrdinom Jackom Normom. Ak bude prvá hra úspešná, určite sa s ním ešte stretneme. Hry z tejto série budú mať príbeh ohraničený miestom, kde sa odohráva. V prípade Sinking Island to bude tropický ostrov, ktorý sa stáva miestom činu a vy musíte zistiť, kto a prečo vraždil.
Určite tým najzaujímavejším prvkom bude, že objekty a veci budú miznúť, pretože ostrov sa potápa pod váhou hotela, ktorý si tam stavia megalomanský miliardár. Podklad z koralov obrovskú ťarchu nedokáže stráviť a pomaly sa rúca. Na vyriešenie vraždy máte presne tri dni simulovaného reálneho času, čo znamená, že ak v prvý deň nepozbierate všetky dôkazy, voda ich nenávratne pohltí. Ste limitovaní časom a ak to nestihnete, hra končí.
Je to presne opakom klasickej adventúry, kedy máte zo dňa na deň prístup k čoraz väčšiemu počtu lokácií, hovorí Fontenay. Odhadovaná hracia doba bude 6 - 7 hodín čistého herného času, s tým, že každý jeden deň bude mať dva checkpointy. Ak zlyháte, alebo zomriete, tak sa vrátite k najbližšiemu checkpoitnu a skúšate znovu vyriešiť prípad. Každý deň potom uzavrie séria otázok, na ktoré budete hľadať zbieraním dôkazov a v rozhovoroch odpovede.
Na rozdiel od Paradise by mala byť Sinking Island ťažšia a nájdete tu viac klasických puzzlov. Predrenderované pozadia by malo oživiť viac animácií (lietajúci vtáci, vietor v palmách, voda atď.) Síce autori tvrdia, že ich hra bude mať bližšie k realite ako k imaginárnym svetom (Syberia, Paradise), ale aj z jediného uvoľneného obrázku možno vyčítať bizarnosť (vysoký hotel ostro kontrastujúci s panenskou lagúnou), tak typickú pre tvorbu Benoíta Sokala. S bývalým policajtom, teraz súkromným očkom, Jackom sa stretneme na jar 2007.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 312
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: White Birds Productions Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|