Čo presne prinesie Indiana Jones and the Great Circle?

Pozrime sa bližšie na ponuku hry.

pridal saver 20.1.2024 o 21:39 pod hry
Čo presne prinesie Indiana Jones and the Great Circle?

HRY > NOVINKY >

MachineGames dodalo ešte niekoľko informácií k ich Indiana Jones hre. Tú, ako vieme, v Bethesde vyvíjali už dlhšie a to ešte pred odkúpením Microsoftom. Po ňom zašli za Disney prejednať zmluvy a to im navrhlo exkluzivitu, keďže chceli mať na každej platforme exkluzívnu sériu. Na PlayStation majú Spider-mana, na Switchi priamo s Nintendom nemajú zmluvu, ale skúšajú to tam sami s Mickey Mouse značkou.

 

Teraz po rokoch vývoja už MachineGames predstavilo svoju Indiana Jones hru a podľa očakávaní bude fps. To je žáner, v ktorom sú autori doma a zároveň potvrdili, že sa tým chcú odlíšiť od Tomb Raidera a Uncharted. Povedali k tomu:

„Hra z pohľadu prvej osoby je súčasťou DNA MachineGames a chceli sme zistiť, ako by sme to mohli využiť na vytvorenie skutočne pohlcujúceho zážitku, keď sa doslova dostanete do kože najslávnejšieho svetového archeológa.

Tiež to oddeľuje našu hru od mnohých iných akčných dobrodružných titulov, čo z nej robí jedinečný zážitok, ktorý nikde inde nenájdete. Stále však chceme ukázať Indyho čo najviac, takže máme plynulý presun medzi hraním z pohľadu prvej osoby pri akcii a tretej osoby pri prestrihoch."

Tu možno MachineGames zabudlo, že bola aj hra Deadfall adventures, tiež fps akcia so zameraním na archeológiu, ale výrazne akčnejšia ako bude Indiana Jones.

Samotnou hrateľnosťou bude Indiana Jones spájať akciu a puzzle prvky. Pričom akcia bude zrejme zameraná viac na stealth, kde budete môcť používať bič, pištoľ, ale aj rôzne veci z prostredia na odstránenie nepriateľov. Pridajú sa rôzne útekové scény, kde trailer ukázal akciu na lietadle. Puzzle prvky sa budú riešiť rovnako v prvej osobe a budú sa napríklad presúvať ozubené kolesá a spúšťať tak mechanizmy. Máme čakať veľa puzzle prvkov pričom budú aj nepovinné, pre tých, ktorí chcú odhaliť z hry viac.

Čo sa týka dizajnu prostredí, bude to mix lineárnych scén a otvorených máp. Prostredia pritom budú rôzne po svete (pyramídy, džungľa, Himaláje...), konkrétne budú na jednej osi okolo sveta, keďže v hre Indiana rieši sériu archeologických nálezísk nachádzajúce sa na Veľkom kruhu spájajúcom tieto miesta. A keďže po ich tajomstve idú aj nacisti, tak nebude nikdy sám.

Jerk Gustafsson k tomu povedal: „Veľký kruh“ je akýkoľvek kruh, ktorý rozdeľuje zemeguľu na polovicu. Na Zemi je zrejme najznámejší rovník. Môžu však existovať kruhy z akéhokoľvek bodu a vo veľkej miere sa používajú v letectve pri plánovaní vášho kurzu. Ale existuje aj skutočný a tajomný Veľký kruh, ktorý nie je nad rovníkom, ale ktorý spája mnohé z najväčších historických miest histórie, ako je Gíza, Veľkonočný ostrov, Sukhothai, Nazca a mnohé ďalšie. Ich spojenie zostalo záhadou a to poskytuje dokonalé dobrodružstvo pre našu hru.

Ak chcete vedieť viac o Great Circle:

Samotný príbeh pripravili interne v MachineGames spolu s Toddom Howardom, ktorý vraj už dlho chcel vytvoriť hru s Great Circle a aj preto tlačil na získanie Indiana Jones značky Zároveň hru chceli umiestniť do druhej svetovej vojny, v ktorej je MachineGames doma. Tam im Lucasfilm poskytol informácie, čo vtedy Indiana robil a v akom stave bol. Je to po Dobyvateľoch stratenej archy a ešte pred Poslednou krížovou výpravou, teda v období, kde sa rozišiel s Marion a je opäť sám zmietaný posadnutosťou prácou.

Zároveň k samotnej postave pristupovali inak ako pri Wolfensteinovi, Indiana nie je žiadny superhrdina:

"Nie je to žiadny superhrdina, je to veľmi obratný a tvrdý archeológ. Aby prekonal množstvo prekážok, ktoré mu stoja v ceste, musí vynaložiť veľa úsilia, tak ako skutočný človek. Je tam aj pocit hrôzy, ktorý cítite, keď zakopnete nad priepasťou, alebo sa zlomí konár, ktorého sa držíte. Podobne bude aj boj viac reálnejší a ťažký, s veľkým dôrazom na boj na blízko a improvizáciu. Napríklad so zdvihnutím hlinenej nádoby, ktorú hodíte na nepriateľovu hlavu, alebo použitím biča na odzbrojenie niekoho, kto na vás mieri zbraňou. Treťou hlavnou zložkou je samozrejme, objavenie všetkých týchto historických vecí ukrytých v zemi alebo v piesku. Pocit, že ste skúsený archeológ na výprave, je možno najdôležitejšou súčasťou formovania zážitku stať sa Indianom Jonesom."

Samozrejme nebude chýbať bič, ktorý sa snažili autori spraviť najužitočnejší a najuniverzálnejším. Ten sa bude využívať ako na prechody prostredím, s hojdaním sa na konároch, tak na boje, kde môžete nepriateľov odzbrojovať, ale aj likvidovať a kombinovať ho pri boji na blízko. Zároveň je bič plne simulovaný, čo bolo ťažké z technického hľadiska, ale získali drsný, realistický pocit, ktorý bol pre nich dôležitý.

Hra je aktuálne ohlásená na vydanie tento rok.





Páči sa mi! (+10)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Speňaženie youtube - privyrába... (0)
Zdar potreboval by som poradiť od niekoho, kto zar...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Diagnostika/oprava rtx (3)
Zdravim, nie je tu niekto z ba, kto sa venuje diag...
|Chladenie pre amd 9950x - voda... (1)
V pondelok som zobral Ryzen 9950X - podla heureky ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29253)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk