Nekonečné vlny zombíkov, hazard so zbraňami a neustále behanie. Taký je Hellbreach: Vegas! |
Prišiel ďalší Call of Duty: Zombies klon z Wishu?
Je sklamaním, ak niečo, na čo ste sa ani len netešili, nijako nesklame, ale ani neprekoná očakávania, ktoré ste vlastne v prvom rade ani nemali? Tak nejako by sa dali sumarizovať moje dojmy z hrania zombie akcie Hellbreach: Vegas, ktorá by sa skutočne dala miestami nazvať akýmsi Call of Duty: Zombies z Wishu alebo prostým študentským projektom. Hra je totižto podľa slov autorov vo vývoji už viac ako dva a pol roka, no tú potrebnú iskru som počas hrania žiaľ nenašiel...
Jedná sa vlastne o celkom simplexný koncept, kedy v singleplayer režime alebo v kooperácii až štyroch preživších zbesilo beháte po postupne odmykanej mape akejsi rozpadajúcej sa buržoáznej ulice, lokalizovanej dakde uprostred Las Vegas. Podobnosti so Zombies nájdete ďalej aj v nekonečných vlnách zombie nepriateľov, ktorí sú tentoraz zastúpení akýmisi tieňovými monštrami. Okrem drobnej cupitajúcej lebky narazíte aj na agilnejšie ohavy, akými sú napríklad aj poriadne odolní berserkeri. Nechýbajú samozrejme ani boxy na zakúpenie munície či hracie automaty, z ktorých si vylovíte investovaním nemalej čiastky nové zbrane, explozívne materiály či dočasný boost. No a keď už poznáte všetky tieto systémy, hernú slučku iba donekonečna točíte podobne ako automaty vo Vegas, avšak rekord zatiaľ drží údajne hráč s maximálne 57 kolami.
Na šiestich rozlične veľkých mapách, ktoré sa majú vo finálnej hre nachádzať, vás čaká teda behanie a samozrejme strieľanie monštier, z ktorých padajú peniaze alebo lebky. Za lebky si odomknete nové sekcie pouzatváranej mapy a s peniazmi aktivujete automaty či vybrakujete nábojnicové boxy. Treba však dať pozor na zaujímavý systém inflácie, ktorý pohyblivé ceny pri pravidelnom platení ovplyvňuje. Nápomocné perky nájdete roztrúsené vo forme prehnane veľkých kariet rôzne po zemi a k udržaniu kontroly nad vlnami určite napomôže aj možnosť barikádovania otvorov, ktorými sa monštrá k vám dostávajú. Z hľadiska vývoja hrateľnosti sa po prvých piatich minútach Hellbreach: Vegas úplne zastaví a je tak pravdepodobné, že sa začnete pomerne skoro nudiť. Otázkou tak zostáva, ako plánujú autori dlhodobejšie hranie zatraktívniť alebo minimálne aspoň ozvláštniť pre hráčov, ktorí s ním plánujú zostať dlhšie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Iceberg Interactive / Infinity Ape Studios Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|