IGN prinieslo interview s LucasArtsom o ich novom pokračovaní Star Wars série, konkrétne Jedi akcie, z ktorej sme víziu videli minulý týždeň vo videu (video LucasArts vytvorili už pred rokom). Haden Blackman porozprával o videu, v ktorom išlo o to, ukázať čo by chceli v ďalšej hre dokázať (ukázali to aj samotnému Lucasovi). Teraz sa snažia hlavne vytvoriť nástroje pomocou, ktorých by zvládli spraviť hru podľa ich vízie, nástroje ako NaturalMotion a Digital Molecular Matter, ktoré predvádzali na E3 v Indianovi Jonesovi, a ktoré ukazujú, že simulácia je budúcnosť. K tomu všetkému si vytvárajú aj vlastný engine. Nechcú enginy ako Unreal, chcú všetko vlastné, všetko, čo by spĺňalo ich požiadavky. Rovnako chcú používať nástroje používané pri robení efektov filmov (od Lucasovho Industrial Light and Magic) vo svojich next-gen hrách.
Zatial je realita taká, že na počiatku ich novej hry bola táto vízia, teraz sa okolo toho pokúšajú spraviť všetko, aby to premenili do reality, pridali tomu príbeh a dotiahli to do dokonalosti. Hru zakladajú hlavne na fyzike a materiáloch, kde by ste nikdy nemali vidieť dva krát rovnakú scénu. Rovnako aj deštrukcia objektov bude rôzna podľa typu materiálu, všetko budú simulovať real-time. Nakoniec nebude chýbať ani biomechanická AI, podľa ktorej budú postavy jednať realtisticky s ohľadom na nakaždý svoj kĺb a končatinu. Budú sa sami zachraňovať, chytať okrajov, bojovať. Bude to založené na simulácii, takže to bude vždy iné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >