Nothing Phone (2a) teasuje svoj dizajn |
Ešte pred oficiálnym predstavením sa môžeme pozrieť na to, ako bude nový telefón vyzerať.
Nothing plánuje predstaviť svoj nový Phone (2a) už 5. marca, no ešte predtým nám firma na MWC v Barcelone naznačila dizajn nového telefónu.
Phone (2a) stelesňuje vôbec prvý interný koncept telefónu, ktorý bol vytvorený niekoľko mesiacov po uvedení značky Nothing na trh. Ten integruje komponenty telefónu do jeho vonkajšieho dizajnu a ukazuje svoje kľúčové funkcie novým a inovatívnym štýlom.
Za ikonickými „očami“ – symbolizovanými šošovkami zadného fotoaparátu vo vnútri NFC cievky, sa nachádza centrum inteligencie, ktoré poháňa celý telefón tak ako mozog ľudské telo. Ostatné prvky sú rozmiestnené pomocou kruhového mriežkového systému. Ten sa tiahne až k okrajom telefónu a vytvára tak zaoblenejšie rohy, ktoré majú teraz väčší polomer. Celkovo tak zariadenie pôsobí celistvejším a jemnejším dojmom.
Phone (2a) zaujme historicky prvou unibody konštrukciou, ktorej boky obopínajú telo v uhle 90°. Prináša tak svieži pohľad na ikonický Nothing dizajn a zároveň plynule integruje modul duálneho fotoaparátu. Táto konštrukcia je nielen esteticky príjemná, ale vďaka nej je zariadenie pevnejšie a odolnejšie voči pádu.
Aby Phone (2a) ešte viac svojim vzhľadom zaujal, tak je zámerne spodná časť telefónu navrhnutá tak, aby ľahko narušila plynulosť časti hornej. Kryt batérie je urobený na základe inšpirácie mapy metra v New Yorku od Massima Vignelliho.
Nové rozloženie fotoaparátu taktiež lepšie stabilizuje telefón pri položení na stôl a pomáha minimalizovať prekážky pre prsty pri fotografovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 343
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >