Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD |
Ray tracing je pomalý, a tak firmy hľadajú možnosti, ako ho zrýchliť
Microsoft si práve patentoval systém na nové rozšírenie ray tracingu v DXR API vo Windows systéme. Bolo by to vylepšenie aktuálneho procesu ray tracingu na akceleráciu s využitím SSD. Ten by ako umožnil znížiť nároky na pamäť v grafických kartách, tak by ray tracing zrýchlil.
Viac menej by sa cache ray tracingu ukladala na SSD disk (alebo aj RAM pamäte, ak by bolo dostatok miesta), aby sa nemuseli rôzne prvky znovu prepočítavať a následne by sa sekvencie podľa potreby využili. V spolupráci s Direct IO by to umožnilo akceleráciu ray tracingu.
Zatiaľ ťažko povedať, či by stačila rýchlosť PCIe 4 diskov, alebo už by už na to bolo ideálne PCIe 5. Záleží zrejme koľko dát by sa ukladalo a koľko by ich grafická karta potrebovala načítavať pri jednotlivých frejmoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Samsung predstavil svoje nové vlajkové lode Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra 78
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Recenzie RTX 5090 karty sú už tu, ukazujú masívny výkon 128
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 105
- DOJMY: Assassin's Creed Shadows 38
- Netflix už má 300 miliónov predplatiteľov, znovu zvyšuje ceny 100
- DOOM: The Dark Ages ukazuje svoje zberateľské edície a PC požiadavky 61
- Jedna z najhorších Resident Evil hier chystá svoj návrat v novej verzii 64
- VIDEO : Kingdom Come: Deliverance II predstavuje svoju roadmapu 57 zobraziť viac článkov >