Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD

Ray tracing je pomalý, a tak firmy hľadajú možnosti, ako ho zrýchliť

pridal saver 24.3.2024 o 9:33 pod hry
Microsoft pripravuje akceleráciu ray tracingu s využitím SSD

HRY > NOVINKY >

Microsoft si práve patentoval systém na nové rozšírenie ray tracingu v DXR API vo Windows systéme. Bolo by to vylepšenie aktuálneho procesu ray tracingu na akceleráciu s využitím SSD. Ten by ako umožnil znížiť nároky na pamäť v grafických kartách, tak by ray tracing zrýchlil.

Viac menej by sa cache ray tracingu ukladala na SSD disk (alebo aj RAM pamäte, ak by bolo dostatok miesta), aby sa nemuseli rôzne prvky znovu prepočítavať a následne by sa sekvencie podľa potreby využili. V spolupráci s Direct IO by to umožnilo akceleráciu ray tracingu.

Zatiaľ ťažko povedať, či by stačila rýchlosť PCIe 4 diskov, alebo už by už na to bolo ideálne PCIe 5. Záleží zrejme koľko dát by sa ukladalo a koľko by ich grafická karta potrebovala načítavať pri jednotlivých frejmoch.





Páči sa mi! (+12)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Ako permanentne vypnúť windows... (5)
Zdar stále mám Windows 10 a nedávno mi začalo inšt...
|Upgrade mb+cpu (12)
čaute, povedal som si, že upgrade až po novom roku...
|Nhl 24 (1)
Zdravim mohli by ste mi prosím poradiť ako mám pos...
|Moje posledné herné pc (help) (14)
Zdravím všetkých! Trošku clickbajtovo by som chce...
|Amd ryzen 5 2600u - w11 (4)
Ahojte, skúšali ste niekto nainštalovať W11 na ten...
|Svet, ukrajina, vojny ... (33558)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk