Terminator: Survivors bude survivalovka vo svete ovládanom Skynetom |
Dostaneme sa do roku 2009, kedy sa budeme snažiť prežiť v zničenom svete.
Nacon v novom FAQ na Steame povedal viac k svojej pripravovanej survivalovke Terminator: Survivors. Je to prichádzajúca hra vsunutá do sveta terminátorov, konkrétne v časovej línii, kedy sa Judgment Day stal v roku 2005 a John Connor následne vytvoril odboj.
„Boli sme svedkami úsilia Sarah Connorovej odvrátiť Súdny deň. A zatiaľ čo Súdny deň má v terminátorskom univerze veľký význam, následky a zrod Odporu Johna Connora zostali zväčša nevypovedané. Sarah Connorovej sa podarilo zabrániť udalosti Súdneho dňa v roku 1997, ale to nezastavilo Cyberdyne a zrod Skynetu. Iba odložilo nevyhnutné. V septembri 2005 Skynet dosiahol sebauvedomenie a spustil globálny jadrový útok, ktorého výsledkom bolo vyhladenie miliárd ľudí.
Tí, ktorí boli dostatočne vzdialení od epicentier alebo našli útočisko v protijadrových bunkroch, museli čeliť nástupu novej éry uprostred radiácie a spoločenského kolapsu. Keďže diaľkové komunikačné systémy boli vypnuté, ľudia sa zhromažďovali v malých, často konfliktných komunitách a snažili sa zabezpečiť si potrebné zdroje.
V Terminátor: Survivors hráči prechádzajú prostredím poznačeným rokmi radiácie. Píše sa rok 2009 a rôzne frakcie súperia o nadvládu nad územím a životne dôležitými zdrojmi. Len veľmi málo ľudí si uvedomuje udalosti, ktoré viedli k zhodeniu bômb, a najmä na začiatku hry len málokto vie o existencii Skynetu.
Hráči sa tak nedostanú už do časov aktívneho odboja, ale do časov, kedy ešte Skynet nemal pokročilých terminátorov a jediným modelom bol T-800. Ten bude hráčov prenasledovať počas cele hry.
„Hra sa odohráva v roku 2009, krátko po kataklizmatickom Súdnom dni, v období, keď výrobné možnosti Skynetu ešte nedosiahli svoj vrchol. T-800, infiltračná jednotka, slúži ako pripomienka neúnavného prenasledovania Skynetu naprieč časom. T-800, s ktorou sa hráči stretnú, je jednou z týchto jednotiek, ktorú Skynet vyslal v zúfalých pokusoch prepísať históriu a zabezpečiť si víťazstvo vo vojne budúcnosti.
Po stránke atmosféry bolo naším cieľom zachytiť podstatu prvých dvoch filmov, kde hroziaca hrozba nezastaviteľného stroja vyvolávala pocit strachu a naliehavosti. Vďaka tomu, že osamelý T-800 je neúprosným antagonistom, hráči sa ponoria do atmosféry neustáleho nebezpečenstva a napätia. Podobne ako hlavní hrdinovia vo filmoch, aj hráči zažijú trýznivý pocit, keď ich prenasleduje protivník, ktorý nepozná zľutovanie a s ktorým sa nedá dohodnúť.“
Z iných vecí vieme aj to, že :
- Hra bude vo fps pohľade
- Bude mať viac ovládateľných vozidiel
- Budete mať predpripravenú základňu, ktorú budete rozširovať.
- Hra bude plne hrateľná singleplayerovo s príbehom, bude mať aj kooperačnú možnosť. V hre nebude PvP
- Hra bude na Unreal engine 5
Hra je aktuálne naplánovaná na 24. október kedy príde v Early access, predtým budú aj uzavreté playtesty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Nacon / Nacon Milan Štýl: Akcia / Survival
| |||||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|