EA sa teší na pomoc AI pri vývoji hier a plánuje pridať reklamy do AAA hier |
AI bude čoskoro vyvíjať hry.
EA plánuje využívať nové technológie naplno a to špeciálne AI. Nakoniec všetky firmy sa na to tešia a dúfajú, že im zmysluplne pomôže. Konkrétne Andrew Wilson, šéf EA, hovorí, že vďaka AI chcú "rýchlejšie priniesť viac zábavy ľuďom na celom svete". To je aj očakávané, keďže vývoj hier teraz trvá veľmi dlho a AI to bude vedieť v rôznych oblastiach zrýchliť.
„Vykonali sme analýzu všetkých našich vývojových procesov a práve teraz, na základe nášho prvotného hodnotenia, sa domnievame, že viac ako 50 % našich vývojových procesov bude pozitívne ovplyvnených pokrokom v generatívnej AI,“ povedal Wilson v odpovedi na otázku o tejto technológii. „A máme v celej spoločnosti tímy, ktoré sa skutočne snažia o realizáciu v súlade s týmto cieľom.“
Do AI chcú natlačiť 40 rokov ich vývoja a dát, vďaka čomu by sa AI naučila všetko o vývoji hier. Pričom odhadujú zvýšenú efektivitu práce počas nasledujúcich troch rokov a počas piatich rokov budú môcť vďaka AI budovať "väčšie svety s viac postavami a zaujímavými príbehmi"
„A povedal by som vám, že medzi našimi vývojármi je skutočný hlad po tom, aby sme sa k tomu dostali čo najrýchlejšie,“ povedal Wilson, „pretože naším svätým grálom je opäť rýchlejšie vytvárať väčšie, inovatívnejšie, kreatívnejšie a zábavnejšie hry, aby sme mohli rýchlejšie zabávať viac ľudí na celom svete.“
Zo zaujímavostí na GDC konferencii už vývojári v štatistikách uviedli prácu s AI a 31% z vývojárov už používa generatívnu AI na niektorú z činností. Pritom 25% pre programovanie alebo 21% pre dizajn.
Ale nechcú to len pre seba, následne chcú tieto nástroje, ktoré vytvoria ponúknuť aj komunite hráčov, moderov alebo vývojárov. Toto sa dá spraviť v rámci v určitých hier, ako si tlačí napríklad Epic vo Fortnite, možno aj EA si niečo také postupne vytvorí:
„A možno v časovom horizonte viac ako piatich rokov,“ povedal Wilson, „premýšľame o tom, ako využiť všetky tieto nástroje, ktoré sme vytvorili, a ponúknuť ich širokej komunite, aby sme skutočne získali nové a zaujímavé, inovatívne a rôzne typy herných zážitkov, ktoré by nenahradili to, čo robíme my, ale rozšírili, zlepšili, rozšírili povahu interaktívnej zábavy podobne, ako to urobil YouTube pre tradičný film a televíziu.“
Zároveň, aby zvýšili aj zisky, už uvažujú, ako pridať do AAA hier reklamy. Hovoria, že na to pôjdu veľmi opatrne. Ale toto nie je nič nové, veľa veľkých hier má product placement v titule alebo billboardy. Nakoniec prvou hrou, ktorá v sebe mala reklamu, je Adventureland z roku 1978. Alebo svojho času aj klasický Tapper mal reklamu na Budweiser.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 38
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 38
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 91
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 39
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28
- Warner plánuje pokračovanie Matrixu, Gremlinov a Goonies 28 zobraziť viac článkov >