Microsoft prestavil svoj Auto Super Resolution upscaling |
AutoSR bude doplnok k ich DirectSR funkciám. Zatiaľ však pôjde len pre Snapdragon procesory.
Microsoft predstavil AutoSR funkciu. Tá bude ich vlastný AI upscalingom a bude doplnok k ich DirectSR funkciám. Zatiaľ však pôjde len pre Snapdragon procesory. Nebude to priamo technika ako DLSS alebo FSR, ktorá vyžaduje zapracovanie do hry, ale bude na upscaling bez nutnosti zapracovania do hier. Teda upscaluje hry bez ďalších informácii o frejmoch a vektoroch, ale samotný upscaling robí cez AI podobne ako DLSS. Využíva na to všeobecné dáta naučené na hrách. Uvidíme, tak v akej kvalite to vlastne bude. Nečakáme, že by to nehradilo DLSS.
Funkcia bude spustená 18. júna na Copilot+ PC notebookoch (zatiaľ so Snapdragonmi) a bude oficiálne podporovať 11 hier a to:
Borderlands 3, Control (DX11), Dark Souls III, God of War, Kingdom Come: Deliverance, Resident Evil 2, Resident Evil 3, Sekiro Shadows Die Twice, Sniper Ghost Warrior Contracts 2 a The Witcher 3.
Tieto Microsoft otestoval, ale hovorí, že hráči môžu skúšať aj ďalšie. Môžu sa však vyskytnúť rôzne problémy, alebo to nemusí ísť tak ako má.
Microsoft teraz bude pracovať na vylepšeniach AutoSR a pridá HDR a multimonitor podporu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 315
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >