Matt Booty povedal viac o plánoch Xbox štúdií s ďalšími hrami a aj exkluzivitami

pridal saver 21.6.2024 o 14:25 pod hry
Matt Booty povedal viac o plánoch Xbox štúdií s ďalšími hrami a aj exkluzivitami


Matt Booty, prezident Xbox obsahu a štúdií, prezradil v rozhovore viac o ich plánoch a spokojnosti s aktuálnym stavom Xbox štúdií. Rovno hovorí, že aj aktuálne ohlásenia a ukážky naznačujú, že už sa blížia k rytmu vydávania titulov, ktorý chceli:

„Začíname sa dostávať do rytmu, po ktorom sme vždy túžili, a to je skutočne náš záväzok voči našim hráčom, že dokážeme poskytovať oveľa stabilnejšiu kadenciu hier v predvídateľnejšom rytme.“

Dodáva, že vždy je potrebné nájsť správny čas vydania, aby hra nebola v konflikte s ich vlastnými titulmi alebo titulmi tretích strán. Napríklad konfliktu s GTA VI. Tomu sa snažia vyhnúť všetci.

„Určite sa chceme uistiť, že každá hra dostane priestor a príležitosť zažiariť a aby sme nezatienili hru tým, že ju spustíme príliš blízko inej našej hry a sami jej tak zahatáme cestu.“

Na otázku ohľadom úspechu Fallout seriálu a vydania ďalšej Fallout hry povedal, že je ťažké niečo také roky vopred zosynchronizovať a zároveň je to aj riskantné. Lepšie je nechať seriály a filmy len dopĺňať existujúce značky.

Čo sa týka zatvárania štúdií, k tomu povedal:

„Tieto rozhodnutia sa nikdy nerobia ľahkovážne, nikdy sa nerobia narýchlo a je tu veľa ľudí, procesov a dohľadu, aby sme sa uistili, že robíme dobré rozhodnutia.“

Dodal, že Microsoft sa pozerá aj na vedúcich v štúdiách a na to, či sú tímy pripravené na úspech v budúcnosti, nielen na to, či boli úspešné v minulosti. Tam vieme, že z Tango Gameworks predtým odišiel Shinji Mikami a nemali tam nikoho výraznejšieho v čele štúdia. Microsoft zároveň nemá problém nechať tímy osamostatniť sa, ak by to bolo možné, tak ako pri Toys For Bob. 

Prešiel aj k exkluzivitám, kde ich potešil úspech ich titulov na PlayStation, ale na otázku, čo to znamená pre exkluzivity na Xboxe, povedal, že stále to bude samostatné rozhodovanie pri každej hre a veľa titulov bude exkluzívnych. Zároveň stále platí, že všetky hry prichádzajú do Game Pass predplatného v prvý deň.

Komentoval aj Game Pass, kde Diablo IV mal najväčší launch na Game Passe podľa počtu odohraných hodín a dodal, že hra zvýšila aj počet predplatiteľov. Najviac predplatiteľov pritiahol Starfield.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Kupon ps5 (0)
Zdravim, koupil jsem na internetu kod do ps peneze...
|Lies of p (2)
Mam cez game pass lies of p pc stiahnutiu češtinu...
|Soundbar-pc (6)
čafte používate niekto soundbar k pc? repro 2.1 so...
|Cpu a gpu - dobra cena (7)
Ahojte, Chcel som sa pred kupou poradit s vami o...
|Indiana jones - error 0x800700... (5)
Má niekto problém pri sťahovaní Indiana Jones z ga...
|Svet, ukrajina, vojny ... (30982)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk