Broken Sword: Angel of Death demo look |
Okolo počítačov s nainštalovaným nemeckým demom Broken Sword: Angel of Death bolo relatívne prázdno. Jedným z dôvodov bolo aj nevídané trhanie obrazu, ktoré znemožňovalo presne pohybovať kurzorom. V deme bolo cieľom vypadnúť zo zamknutej kancelárie spolu s hlavným hrdinom Georgeom a jeho novou láskou Annou Mariou. Na prvý pohľad jednoduchá úloha, ale ak zistíte, že z jednej strany sa dobíjajú do miestnosti mafiáni a na druhej sú dvere beznádejne zamknuté visiacim zámkom, od ktorého niet kľúča, začína byť veselo. Demo postupne hráča previedlo interakciou, ovládaním a zaujímavým kamerovým systémom, ostatne prednosti štvrtého Zlomeného meča ste mali možnosť odskúšať aj na vlastnej koži vo včera vydanej hrateľnej ukážke.
Neobvykle malé demo skrýva pomerne dlhú hraciu dobu, teda ak ho hráte po prvýkrát a chcete si na všetko kliknúť. George sľúbi Anne Marii, že jej pomôže nájsť cenný rukopis a dekódovať jeho obsah. Že sa príbeh bude opäť zaoberať Templármi, nemusíte pochybovať, na vývoji pracuje duchovný otec série Charles Cecil. Ale späť k nášmu hrdinovi, ktorý sa ocitá v mäsokombináte kontrolovanom mafiánskou rodinou. Už v úvode zistíte, že produkcia nezahŕňa len chutné salámy, ale občas mlynčekom prejde aj nejaká tá obeť, sťa by prísada do špeciality výrobcu.
Broken Sword: Angel of Death sa vracia späť k point'n'click ovládaniu, ktoré dopĺňa dynamická kamera. Vždy zaberá najvhodnejší výrez obrazovky, či už počas dialógov, alebo pri prechádzaní dvora s nákladiakom. Na jej neustále poletovanie si ale treba zvyknúť. Práca kamery maskuje aj prázdne prostredia, toľko kritizované pri každej sade nových obrázkov. Pri pohybe sa pocit z prázdnych obrazoviek vytráca a platí to pre interiéry a špeciálne aj pre exteriéry. Naraz sa nahráva prakticky celá úroveň a bez zbytočného zdržovania sa môžete pohybovať hore dole.
Demo po príbehovej stránke veľa neodhalilo, ale poskytlo chutný predkrm v podobe výborne napísaných dialógov. Už po pár vetách si viete urobiť obraz o človeku, s ktorým sa rozprávate a iba pár slov stačí na to, aby ste zistili, že mäsiar má záväzky voči rodine, slabosť pre salámy a talianske cigarety. Hrateľná ukážka ďalej umožnila vyskúšať, ako si autorský tím zobral k srdcu cieľ limitovať kritizované akčné vložky z predchádzajúceho dielu. Posúvaniu debien a krabíc sa nevyhnete, ale tento úkon nie je do hry integrovaný nasilu. Práve naopak. V deme odsuniete kontajner absolútne intuitívne a ani sa nad tým nepozastavíte.
Hrateľná ukážka končí nájdením prístupovej karty do kancelárie miestneho bossa a od tohto okamihu budete netrpezlivo očakávať plnej verzie, ktorá vychádza 15. septembra. Čakanie si môžete skrátiť stiahnutím trojminútového komentovaného videa (80 MB), približujúceho samotný rukopis a jeho tajomstvá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Sumo Digital Štýl: adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|