Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? |
Niektoré hry dostanú PS5 Pro režim nastavení grafiky pri vydaní a má to vyzerať približne nasledovne.
Digital Foundry malo možnosť pozrieť si niekoľko hier bežiacich na PS5 Pro a ich porovnanie so základnou PS5. Zrejme to nemohli detailne analyzovať, a tak ponúkli len svoje dojmy z jednotlivých hier. Zatiaľ je ich video, v ktorom to rozoberajú, dostupné len pre platiacich odoberateľov, ale jeden odberateľ to už zhrnul.
Zo samotných updatovaných hier niektoré budú mať vyššie grafické režimy, niektoré len PSSR:
- The Last of Us 2 – interné rozlíšenie 1440p pri 60 fps v režime PS5 Pro (rovnako ako režim výkonu PS5) so zlepšenou kvalitou obrazu vďaka PSSR
- Ratchet & Clank: Rift Apart – Interné rozlíšenie medzi 1440p a 1800p (približne ako PS5 Quality Mode pri 40fps), ale tu pri 60fps. Bude s rovnakými nastaveniami ako PS5 Performance Mode a použitím PSSR na dosiahnutie 4K
- Alan Wake 2 - dva režimy (864p pri 60fps a 1260p pri 30fps), ktoré sú rovnaké ako základné režimy PS5 a predpokladajú, že používa PSSR a nie FSR ako v základnej PS5. Video, ktoré videli a ktoré bolo s rýchlosťou 60 snímok za sekundu, malo len základné SSR odlesky, ale video s rýchlosťou 30 snímok za sekundu môže mať RT.
- Horizon Forbidden West – rozlíšenie nevyzeralo ako 4K. Predpokladajú, že nepoužíva PSSR, ale ťažko povedať. Myslia si, že používa 4K checkerboarding, ale tiež nevedia naisto. Vedia len, že Pro režim je s vyššími detailmi.
- Hogwarts Legacy - RT odrazy vyzerajú lepšie na PS5 Pro, ale majú v pozadí určitý vizuálny šum. RT tiene môžu byť zmiešané so SSR, ale zdá sa, že ide o zlepšenie oproti základnej PS5. 30 snímok za sekundu v záberoch, ale predpokladá sa, že bude mať režimy 60 snímok za sekundu, ako má základná PS5.
- Gram Turismo 7 - Má režim s ray tracingom, ten ide v 1188p (nižšie rozlíšenie ako základný mód v PS5), pričom RT odrazy sa javia ako štvrtinové rozlíšenie. Následne je obraz zrejme cez PSSR upscalovaný na 4K. Režim bez ray tracingu ide natívne v 4K. RT mal vyzerať lepšie ako vo Forza Motorsport. Hra má mať aj 8K režim.
- Dragon's Dogma 2 - Zdá sa, že beží rýchlosťou 60 fps a možno používa PSSR.
- Assassin's Creed Shadows - Zdá sa, že beží v rozlíšení 864p pri 60fps
Prechádzali aj kvalitu PSSR upscalingu, teda AI upscaling na PS5 Pro a hovoria, že je slabší ako DLSS, ale lepší ako FSR. Čo sa nakoniec aj čaká.
Čo sa týka výkonu konzoly. síce predtým povedali, že je výkon taký ako RTX 4070, ale teraz to vysvetľujú. Hovoria, že RTX 4070 je výkonnejšie ako PS5 Pro, a teda určite má viac výkonu ako 45% na PS5. Myslia, že ohľadom na funkcie je to ku konzole najbližšia karta. Ale výkon PS5 Pro bude skôr ako podtaktovaná RTX 4070. Z AMD by tak najbližšie bolo RX 7700 XT a RX 6800 XT, ale nemajú všetky funkcie.
Update: Už je dostupné aj video
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >