Gray Zone Warfare rozširuje herné funkcie a opravuje chyby |
S blížiacou sa aktualizáciou Gray Zone Warfare Night Ops prichádza štúdio Madfinger Games s ďalším vývojárskym denníkom, v ktorom detailne odhaľuje mnoho konkrétnych vylepšení a prídavkov.
S blížiacou sa aktualizáciou Gray Zone Warfare Night Ops prichádza štúdio Madfinger Games s ďalším vývojárskym denníkom, v ktorom detailne odhaľuje mnoho konkrétnych vylepšení a prídavkov.
Upravená mechanika helikoptér pre rýchlejšie a plynulejšie presuny
Mechanika helikoptér bola prepracovaná, aby sa zjednodušilo cestovanie po ostrove Lamang. Little Birds teraz pristávajú a odlietajú bližšie k okraju mapy, čo znižuje dobu čakania na transport. Namiesto toho, aby helikoptéry štartovali zo vzdialených operačných základní, teraz zahajujú svoju cestu z miest mimo mapu k najbližším LZ, čo skracuje dobu prepravy a umožňuje vám rýchlejšie sa dostať do akcie alebo späť na základňu. Niektoré staré LZ boli premiestnené kvôli optimalizácii prepravných trás a pribudli ešte ďalšie za účelom zníženia rizika kempovania pri LZ.
Navyše boli optimalizované letové dráhy úpravou rýchlostí a zavedením nových trajektórií, ktoré zaisťujú efektívnejšie a priamejšie trasy. Tieto vylepšené letové dráhy znamenajú, že helikoptéry budú cestovať rýchlejšie a predvídateľnejšie medzi miestami, čo zaistí lepšie tempo misií. Aby autori pomohli efektívnejšie plánovať presuny, bol zavedený nový widget, ktorý sleduje časy letu a dáva vám jasnejšiu predstavu o harmonograme príletov a odletov. Tiež bola pridaná možnosť vypnutia headsetu pre lepšiu kontrolu komunikácie v hre. Tieto zmeny robia letecké presuny pohodlnejšie a eliminujú oneskorenie, takže je ľahšie viac sa sústrediť na misie.
Zriedkavý vysokohodnotný loot
Vysokohodnotná korisť umožňuje vylepšenie taktických možností a lepšie zážitky pri plnení misií na ostrove Lamang. Bude ťažké ich nájsť, čo bude hráča motivovať hlbšie preskúmavať mapu. S vysokými stávkami tak prichádza potreba premiestniť vzácnu korisť do úložného priestoru. Toto vylepšenie prináša väčšiu rozmanitosť a hĺbku a zmení hľadanie koristi na viac vzrušujúcu záležitosť.
Jednoduchšie a rýchlejšie hľadanie kľúčov
Miesta výskytu kľúčov boli výrazne vylepšené: všetky kľúče sa teraz objavujú na logicky relevantných miestach, čo uľahčuje ich nájdenie. Táto zmena optimalizuje hrateľnosť tým, že skracuje čas strávený hľadaním kľúčov a umožňuje viac sa venovať zadaným úlohám. Vďaka týmto vylepšeniam bude priebeh misií plynulejší a zábavnejší.
Zrýchlenie lootingu
Lootovanie mŕtvych tiel bolo vylepšené. Bude možné vidieť zranenie mŕtvych hráčov, čo umožní zistiť príčinu ich úmrtia a identifikovať ich zranenie. Okrem toho bude možné preskúmať inventár hráčov v bezvedomí a využiť ho na pokus o ich záchranu alebo na jeho privlastnenie.
Trajektórie striel: možnosť zistenia spôsobu zásahu
Na obrazovke ukazovateľov zdravia a smrti sa teraz zobrazuje trajektória striel, ktoré presne ukazujú, kde presne bol hráč zasiahnutý a aká bola ich dráha. A tiež či zásahy pochádzali od iných hráčov alebo AI nepriateľov. Vizualizácia trajektórií striel umožní lepšie rozpoznať pozície nepriateľov a z akých uhlov prišli útoky.
Väčšia strategická hĺbka misií
Misie v hre budú obohatené novými doplnkami a úpravami príbehu hry. Niektoré predmety misií zmenia svoje umiestnenie a spoločne s pridaním noci sa vďaka novým taktickým výzvam veľmi zmenia zážitky počas plnenia úloh. Do hry sa tiež dostane 20 úplne nových misií, z ktorých niektoré sú špecificky navrhnuté práve pre nočné operácie.
Ďalším zlepšením sú nové ikony úloh pomáhajúce identifikovať a uprednostňovať úlohy pre lepšiu navigáciu, plánovanie a rozhodovanie. Tiež dôjde k zvýrazneniu potrebných predmetov.
Hráči budú čeliť novým negatívnym dôsledkom za zlé rozhodnutia počas úloh, vrátane možného stratenia reputácie, čo pridáva nutnosť dobre premyslieť všetky voľby.
Vylepšenie tímovej komunikácie s pomocou nových emotov a správ frakcií
Tímová spolupráca a komunikácia sú pre prežitie na ostrove Lamang kľúčové. Nové emoty umožňujú rýchlu, výstižnú komunikáciu a zlepšujú sociálne interakcie, umožňujúce hráčom signalizovať svoje zámery alebo sa vyjadrovať bez nutnosti písania správ.
Systém frakčných správ posilňuje tímovú komunikáciu, umožňuje žiadať o podporu, varovať pred intenzívnymi PvP súbojmi a lepšie koordinovať postup. Tieto vylepšenia zaistia lepšiu tímovú synchronizáciu a pomôže tak aj hráčom, ktorí neradi používajú hlasový chat. Emoty sú zatiaľ zamerané skôr na sociálne aspekty, vrátane základných signálov a sedacej pozície. Taktické signály sú plánované do budúcich aktualizácií.
Identifikácia a koordinácia
Pokiaľ ide o tímovú spoluprácu, vizuálna identifikácia frakcie je kľúčová pre účinnú taktickú koordináciu. Pre zlepšenie tohto aspektu bude teraz každá PMC nosiť charakteristické nášivky na ramene, ktoré reprezentujú ich frakciu. Táto funkcia nielenže pomôže rýchlejšie identifikovať spojencov a nepriateľov, čím sa zníži neúmyselné zabitie členov tímu, ale zároveň zachováva drsný, pohlcujúci bojový zážitok, ktorý definuje Gray Zone Warfare.
Nové funkcie pre hlásenie a sociálnu interakciu
Zavádza sa systém hlásenia v hre a vylepšené používateľské rozhranie pre sociálne interakcie, oba navrhnuté na vytvorenie bezpečnejšieho a pozitívnejšieho prostredia pre všetkých hráčov. Nový systém hlásenia umožní ľahko označiť rušivé správanie, čo zvýši ochranu integrity hry a komunity. Spolu s tým tak prepracované používateľské rozhranie pre sociálne interakcie zjednoduší správu a navigáciu či už ide o priateľov, spojencov alebo súpera.
Nové funkcie pre precízne ovládanie
Novo prichádza možnosť držať zbraň bez zásobníka, aby bolo možné využiť posledný náboj v komore alebo zobrať zbrane, ktoré boli odhodené bez zásobníkov. Táto novinka prináša viac taktických možností a zvyšuje šancu na prežitie. Ďalšie aktualizácie zahŕňajú diagonálne šprintovanie pre lepšiu flexibilitu pohybu a nové ovládacie prvky, ktoré zlepšia ovládanie počas vysoko intenzívnych situácií.
Rozšírte svoj locker
S postupom v hre a plnením úloh budete mať možnosť rozšíriť kapacitu svojho lockera, čo vám umožní uchovávať viac lootu a vybavenia. Toto rozšírenie vám pomôže vylepšiť manažment predmetov a vybavenia a urobí každú cestu späť na základňu viac efektívne.
Poznámka: Toto rozšírenie bude zodpovedať priestoru poskytnutému v DLC, nepridáva ďalšie. Napríklad ak vlastníte Tactical DLC, ktoré poskytuje +10 riadkov v lockeri, odomknete týchto ďalších +10 riadkov až na 30. ranku, nie na 20. Plán je neprekročiť priestor lockeru vo verzii pre Supporter edíciu.
Obohatenie ostrova Lamang o nové prvky prostredia
Na ostrov Lamang sa pridáva mnoho nových prvkov prostredia, ktoré prehĺbia možnosti prieskumu a obohatia príbehové pozadie čím poskytnú hlbšie pochopenie histórie herného sveta. Hoci veľkosť mapy zostáva rovnaká, 42 km², zvýši sa jej hustota: pribudne viac miest, viac lootu, viac nepriateľských AI a detailnejšie environmentálne príbehy na ploche celej mapy.
Rozšírenie arzenálu
Zbraňový arzenál je rozšírený o šesť nových zbraní: ikonickú 1911, univerzálny MP5 a štyri nové AK z radu Ratnik (AK12, AK15, AK19, AK308), plus klasický AKS-74U. Táto aktualizácia zavádza kaliber .45 ACP, čo umožňuje prispôsobiť vybavenie pre rôzne bojové scenáre a osobné preferencie.
Okrem nových zbraní sa vylepšilo vybalansovanie munície, aby existujúce zbrane zostali konkurencieschopné. Čoskoro bude tiež predstavené nové AK.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 294
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Madfinger games / Madfinger games Štýl: Akcia / Multiplayer | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|