Microsoft rozbehol reklamnú kampaň na Call of Duty s podobným rozpočtom ako blockbuster filmy |
Microsoft sa pustil do reklamy Call of Duty naplno.
Microsoft sa po prevzatí Activisionu pustil do reklamy na Call of Duty naplno. Rovno hovorí, že rozpočet, aký na to vydelili, je podobný filmovým trhákom. Zdá sa, že celý marketing ide primárne cez Replacera, ktorý je poslednou dobou všade. My ho síce vidíme len prostredníctvom trailerov, ktorých je už cez dvadsať, ale v Amerike marketing zahŕňa neobvyklé kroky, ako napríklad titulku magazínu People so „Sexiest Man Alive“ a zviditeľnenie hry v populárnych televíznych programoch.
Replacer sa objavoval na billboardoch, v televíznych reláciách a živých akciách, vrátane národných športových podujatí, ako napríklad počas zápasu Los Angeles Rams, kde Replacer prevzal niekoľko úloh na štadióne, vrátane úlohy maskota.
Kampaň zahrnula aj spoluprácu s hráčom NFL Kylerom Murraym, ktorého výkony na ihrisku sa štatisticky zhoršujú, keď je v hre „Call of Duty“ dostupný dvojitý XP víkend. Zachytila to komunita, ktorá žartovala, že by mal byť nahradený Replacerom, čo nakoniec vyústilo do vydania traileru s Murraym a Replacerom.
Nakoniec princíp Replacera je nahradiť hocikoho, kto si potrebuje zahrať Call of Duty. A Replacer nahradil všetkých aj v animovaných gifoch.
Máme tu aj pohľad na Replacer operátora vo Warzone:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|