Assetto Corsa EVO prinieslo parádne ukážky a aj nálož informácií |
ADAC SimExpo v Dortmunde prinieslo fanúšikom Assetto Corsa naozaj peknú nádielku noviniek.
ADAC SimExpo v Dortmunde prinieslo fanúšikom Assetto Corsa naozaj peknú nádielku noviniek. KUNOS Simulazioni predviedli Assetto Corsa EVO a prezradili detaily toho, čo nás čaká. Počas panelu Marco Massarutto priblížil filozofiu AC EVO a vysvetlil túžbu tímu „vrátiť sa ku koreňom“ a zároveň zostať verný DNA Assetto Corsa. „
Prevzali sme to, čo sme urobili s prvým titulom, pokiaľ ide o rozmanitosť vozidiel, tratí a hrateľnosť, ale pridali sme to, čo v sérii Assetto Corsa chýbalo,“ poznamenal. Massarutto zdôraznil zvýšený dôraz na hrateľnosť, ekonomiku hry a zvýšenú pozornosť venovanú detailom, ako sú fyzika vozidiel, ovládanie, zvuky a presnosť tratí.
Ďalej prezradil, že na podporu hry Assetto Corsa EVO bol vyvinutý úplne nový engine, ktorý zabezpečuje pokročilú technológiu pre VR, trojité obrazovky a ďalšie prvky simulácie pretekov.
„Tento nový engine ponúka funkcie, ako je dynamické počasie, dynamické trate a režim voľného pohybu s novou technológiou terénu, ktorá nám umožňuje spravovať mapy so stovkami kilometrov ciest.“
Massarutto sa potom dotkol jednej z kľúčových inovácií AC EVO: prehodnotenia simulátorov pretekania. Vysvetlil, že cieľom nie je len simulovať preteky na trati, ale rozšíriť zážitok o jazdu na ceste. Ako príklad uviedol Morgan Super 3-Wheeler a vyhlásil: „Chceme, aby si hráči naplno užili každé jedno auto, či už na trati alebo na ceste.“
Davide Brivio vyjadril vďačnosť tímu fanúšikom a poznamenal, že ich láska k autám a vášeň pre simulátory boli skutočnou hnacou silou vývoja. Brivio spresnil, že Assetto Corsa EVO bolo navrhnuté so štruktúrou, ktorá mu umožní rozširovať sa mnoho rokov, možno aj na neurčito.
„Chceme vytvoriť niečo viac než len jednoduchý režim kariéry,“ povedal, “niečo, čo by sa dalo považovať za RPG automobilov, kde hráči môžu zbierať, upravovať a personalizovať svoje vozidlá s bezkonkurenčnou slobodou.“
Počas otázok a odpovedí bolo potvrdené, že nastavenia VR a trojitej obrazovky už fungujú v alfa verzii a budú oficiálne zahrnuté do buildu pre early access, ktorý bude k dispozícii 16. januára. Okrem toho bola spomenutá korekcia zakrivenej obrazovky ako funkcia, ktorá bola prítomná už v pôvodnej hre Assetto Corsa a ktorú komunita veľmi oceňuje.
Bolo tiež naznačené, že hráči sa nebudú obmedzovať na estetické úpravy, ako sú polepy. Budú mať prístup k oveľa hlbšej úrovni prispôsobenia. Úplné detaily však boli držané pod pokrievkou, čo si do budúcnosti necháva niekoľko vzrušujúcich prekvapení.
Na záver podujatia sa Massarutto obrátil priamo na fanúšikov:
„Prišli sme sem po štyroch rokoch rozsiahleho vývoja, keď sme čelili skutočným výzvam ako mnohí z vás, vrátane COVID a ďalších ťažkostí. Nakoniec sme priniesli to najlepšie Assetto Corsa, aké sme mohli vytvoriť. Sme nadšení, keď vidíme, koľko lásky, vášne a záujmu vkladáte do našich produktov. To je palivo, ktoré nás poháňa, aby sme každý deň pracovali čo najlepšie. Ak máte akékoľvek otázky, obavy alebo kritiku, neváhajte sa obrátiť na náš tím. Chceme vám poskytnúť čo najlepšie skúsenosti.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 29
- RTX 5070 Ti bude mať 16GB pamäte 241
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 76
- The Witcher 4 bude začiatkom novej trilógie s Ciri 174
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 78
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 111 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 505 Games / Kunos Simulazioni Štýl: Racing / Simulácia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|