Art director z BioWare zverejnil rané koncepty z Dragon Age: The Veilguard |
Zdá sa, že pôvodné koncepty dizajnom a vizuálom viac nadväzovali na Inquisition.
Po rokoch čakania sme sa tento rok dočkali vydania Dragon Age: The Veilguard, pokračovania populárnej RPG série od BioWare. Hru sprevádza kontroverzia, ale nedá sa povedať, že by sa jej predajne či v hodnoteniach (od hráčov aj kritikov) nedarilo. Rozhodne však hra nepriniesla taký temný svet, ako sa pôvodne čakalo. Ak si spomínate na staršie vizuálne materiály, tiež z nich išla iná atmosféra. No a zdá sa, že za tie roky vývoja si hra prešla rôznymi podobami, kde sa v BioWare snažili nájsť atmosféru novej hry.
Cítiť to aj z raných konceptov, ktoré na Twitteri zverejnil Matt Rhodes, art director z BioWare. Zdá sa, že hra sa mala viac blížiť tomu, čo sme videli v Inquisition. Ale je to možno aj tým, že tieto rané koncepty boli vlastne ešte ovplyvnené tým, ako vyzeral Inquisition. Rhodes k tomu napísal:
"Už v roku 2014, ešte pred vydaním hry Dragon Age: Inquisition, som začal načrtávať, čo skvelé by mohlo prísť ďalej. Mali sme momentum, takže tieto rýchle makety skúmali, kam by mohli viesť niektoré z nedokončených príbehových línií."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- CES ukázalo expanziu robotov, prichádzajú aj robotické priateľky 91
- Alza spustila nové zľavy 14
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 152
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 178
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 89
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Kde sa aktuálne požiare v Los Angeles nachádzajú v GTA V? 69
- Ukážka nastavení a výkonu Kingdom Come: Deliverance II na konzolách 110
- Šéfovia technologických firiem pred nástupom Trumpa obracajú kabáty. Zuck útočí aj 129
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 131 zobraziť viac článkov >