Ďalšie odloženie Stalkera 2 nebolo možné, zničilo by to vývojárov |
GSC už nemohlo od vývojárov chcieť viac.
V novom interview Ievgen Grygorovych, šéf GSC Gameworld štúdia, sa vyjadril k vydaniu Stalkera 2 a aj k tomu, prečo ešte má chyby. Hovorí hlavne, že už ho nemohli odložiť. Tím pracoval na maximum už dlho a ďalší a ďalší maratón by už mohol zničiť vývojárov.
Už teraz pracovali dlho pod veľkým stretom a ak by to odložili:
Nemáte vôbec žiadnu energiu a rozhodnete sa - mali by sme ísť ešte jeden maratón? A na to jednoducho nemôžete odpovedať áno, urobme ešte jeden maratón, pretože ste už zničení. Ste takí unavení, že by ste jednoducho zomreli, keby ste povedali, poďme na to znovu. Nemali sme šancu povedať, že urobme viac. Mali sme len šancu povedať 'poďme to urobiť až do tejto chvíle – dátumu vydania – tak dobre, ako len môžeme.'"
Zároveň je tam druhá vec a to myšlienka na odloženie hry z veľmi lukratívneho novembra niekde ďalej nebola veľmi príjemná, keďže by za všetku prácu boli odmenení menším predajom. Mohli len urobiť, čo sa najviac dalo.
Znamenalo to, že hráči skončili so zabugovanou verziou a recenzenti s veľmi zabugovanou verziou. Počas recenzovania prišlo niekoľko väčších patchov, ktoré až postupne hry dostali do verzie pri vydaní, čo sa odrazilo v širokej škále hodnotení. Úvodné reakcie hráčov však neboli zlé a teraz na Steame už postupne hodnotenia stúpajú, z pôvodných 76% je už 84%.
Grygorovich hovorí pozitívne hlavne o odozve z ich krajiny, ktorá prechádza ťažkým obdobím, pre ktoré musela časť vývojárov odísť. Nakoniec k tomu spravili aj dokument, v ktorom zhrnuli vývoj hry. Povedal k tomu:
"Jedným z dôvodov vývoja hry je zabaviť hráčov a urobiť z nej čo najlepšiu hru. A po druhé, je to o tom, čo môžeme urobiť pre našu vlasť, pretože je v ťažkej situácii. Rád by som zostal vo svojej krajine a žil vo svojej krajine a robil hry v mojej krajine, ale teraz je to takmer nemožné."
Najlepšou cestou, ako hru dokončiť bolo rozdeliť tím na dve časti, jeden odišiel do Prahy, druhý zostal doma. Kreatívna riaditeľka Mariia Grygorovych k tomu dodala:
"Neviem si predstaviť, že by sme sa v tejto teoretickej situácii vzdali. Pretože vzdať sa nie je niečo, čo sa týka ani našej kultúry. Je to ťažké, ale zvládnete to. Prečo? Pretože nemáme žiadnu inú možnosť. Prečo Ukrajina vôbec bojuje s veľkým zlým Ruskom? Pretože nemáme žiadnu inú možnosť."
Vie, že to má chyby, ale chyby sa dajú opraviť, dôležité je, že majú hru:
"Nie je to dokonalé, musíme všetko opraviť, má to nejaké problémy. Ale je to hra! Je to hra s dušou, s pocitmi, s láskou. Dokonca ani problémy, nemôžete ich vyriešiť, ak nemáte hru."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 9
- Vivat Slovakia už dostala dátum vydania 121
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 112
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 67
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 41
- HBO finalizuje obsadenie ďalších postáv do Harry Potter seriálu 133
- RECENZIA: Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars 12
- Bolt Graphics predstavili podľa ich slov najrýchlejšiu grafickú kartu vôbec. Má by 65
- Ryzen 9 9950X3D a Ryzen 9 9900X3D vychádzajú a dostávajú recenzie 123
- Google hrozí, že bude musieť oddeliť Chrome, možno aj Android 46 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S Vývoj: GSC Gameworld / GSC Gameworld Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|