Analýza výkonu Indiana Jones and the Great Circle na Xbox konzolách |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Indiana Jonesa na konzolách.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Indiana Jonesa na konzolách. Obdivujú jeho vizuálne spracovanie, porovnanie s filmom, ale páčila sa im aj fyzika vody a aj všeobecne pekné efekty. Vyzdvihli aj kvalitu dabingu, ako aj celkového zvuku. Asi jedinú výraznejšiu chybu, ktorú vypichli, boli problémy v prestrihových scénach, kde miestami mierne klesá framerate a trhá ich.
Čo je zaujímavé, autori napevno zapracovali Raytraced defused global illumination efekt, ktorý neustále vypočítava nepriame svetlo zo slnka. Vďaka tomu je všetko veľmi prirodzene a jemne nasvietené. Zároveň je nasvietenie čisté bez šumenia, ako robí napríklad Lumen. Na druhej strane je to jediný raytracingový efekt a nie sú napríklad ray tracingové odlesky na hladinách. PC verzia by mala v pondelok dostať full ray tracing a uvidíme, ako to celé potiahnu tam.
Zároveň hra napriek ray tracingu stále beží na Series X a aj S na 60 fps. Ide plynule až na spomínané prestrihové scény, kde však nevyzerá, že by pády boli spôsobené výkonom a DF ešte hľadá dôvod.
Xko ide s rozlíšením okolo 1800p s upscalingom, S-ko ide do 1080p. Grafika na Sku je mierne orezaná a sú tam výraznejšie viditeľné VRS shadery, ale stále je kvalita obrazu veľmi slušná.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 34
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 117
- Atomfall dostal recenzie 13
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 50
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Bethesda / Machine Games Štýl: Akčná Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|