PRIHLÁS

Bioware prepustilo ľudí z vývoja Dragon Age: Veilguard, nepotrebuje ich

Po slabých predajoch Dragon Age musí štúdio prepúštať, respektíve ľudí posúva do iných tímov EA.

pridal saver 1.2.2025 o 11:25 pod hry
Bioware prepustilo ľudí, z vývoja Dragon Age: Veilguard, nepotrebuje ich

HRY > NOVINKY >

BioWare ohlásilo, že po vydaní hry Dragon Age: The Veilguard štúdio prechádza zásadnou reorganizáciou a mení svoj prístup k vývoju hier, čo bolo pôvodne oznámené v auguste 2023. Hlavným cieľom týchto zmien je prispôsobiť sa náročným potrebám nadchádzajúcich projektov a zabezpečiť najvyššie štandardy kvality vo vývoji hier.

V súčasnosti sa kľúčový tím, zložený z veteránov pôvodnej trilógie Mass Effect (medzi ktorých patria napríklad Mike Gamble, Preston Watamaniuk, Derek Watts, Parrish Ley a ďalší), intenzívne podieľa na vývoji novej hry zo série Mass Effect. Tento prístup symbolizuje záväzok BioWare k inováciám a hĺbke premýšľania o tom, ako ponúknuť fanúšikom čo najlepšie herné zážitky.

Vzhľadom na aktuálnu fázu vývoja nie je potrebná podpora celej spoločnosti. Preto BioWare využilo svoje interné zdroje a presunulo mnohých svojich kolegov do iných tímov v rámci EA, kde mohli nájsť pozície, ktoré lepšie zodpovedali ich schopnostiam a potrebám spoločnosti. Takýto krok umožňuje štúdiu sústrediť sa na kľúčové projekty a stať sa efektívnejším.

Firma hovorí, že nepotrebuje toľko ľudí k aktuálnemu vývoju Mass Effectu, aj keď samozrejme zužitkovalo by ich a vývoj by bol rýchlejší, ale EA im po slabých predajoch Dragon Age určite znížilo rozpočet a musia sa uskromniť. Môžeme odhadovať, že ak nebude mať predaje ani nový Mass Effect, štúdio EA zatvorí. Problémom tiež je, že bolo prepustených veľa ľudí, ktorí v štúdiu boli dlhé roky, niektorí až 25 rokov, pričom pracovali na Dragon Age či Mass Effect od začiatku, prípadne aj na predchádzajúcich hrách BioWare. Tento krok už kritizuje napríklad Larian.

Celkovým cieľom týchto zmien je transformovať BioWare na štúdio, ktoré je viac zamerané a prispôsobivé, pričom si udržiava svoju tradíciu vytvárania nezabudnuteľných RPG hier. V správe manažér Gary McKay vyjadruje vďaku za podporu a zdôrazňuje, že tieto kroky sú kľúčové pre budovanie novej budúcnosti BioWare.





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Zdroj k 5070ti (21)
čus,pozerám sa po zdroji 750W-850W 12V 2x6 (mám 6...
|Vyber handheldu (0)
Ahojte, teraz mám starší SteamDeck LCD a rozmýšlam...
|Hlasitosť dialógov bluray (4)
Zdar, prosím vás existuje nejaké riešenie ako zvýš...
|Switch 2 vs. steam deck oled (7)
Mám takú dilemu vlastním Switch OLED mám tam dosť ...
|Sony inzone buds (1)
Ahojte, máte niekto skúsenosti so Sony inzone buds...
|Sector hraje ... (124962)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Screenshots (62229)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Pochváľte sa svojím herným str... (326)
Ako hardwareového nadšenca ma napadlo vytvoriť vlá...
|Hudba (1)
Fórum určené pre hudobné témy...
|Metal & rock (7947)
diskusia o tvrdej hudbe...
|Svet, ukrajina, vojny ... (37955)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk