Insomniac svojho času Sony navrhol Resistance 4, ale bol zamietnutý |
Insomniac sa nechcel naplno venovať superhrdinským hrám a skúšal Sony osloviť s pokračovaním Resistance.
Bývalý CEO štúdia Insomniac Games, Ted Price, v rozhovore pre Kinda Funny Gamescast odhalil, že tím kedysi predstavil koncept Resistance 4, no Sony projekt neodsúhlasilo. Podľa Pricea bol nápad na pokračovanie veľmi dobre prepracovaný a vychádzal z vášne viacerých členov tímu, ktorí chceli ďalej rozšíriť príbeh tejto alternatívnej sci-fi vojny proti Chimére. Napriek tomu, že koncept bol sľubný, načasovanie a trhová situácia nehrali v prospech jeho realizácie.
Price zdôraznil, že Resistance má unikátny svet, v ktorom sa môže stať čokoľvek, pričom štúdio venovalo veľa času rozvíjaniu backstory a potenciálnych smerov, kam by sa séria mohla uberať. Resistance 3 bolo svojho času navrhnuté tak, aby uzavrelo určitú kapitolu, no zároveň ponechalo otvorené možnosti pre budúce pokračovania. Štúdio chápalo, že po dlhoročnom vývoji tejto série môže byť osviežujúce pustiť sa do nových projektov, no zároveň sa do nej mohli kedykoľvek vrátiť.
Keď sa Pricea spýtali, či si myslí, že Resistance 4 má stále šancu vzniknúť, odpovedal:
"Úprimne dúfam, že áno. Chcel by som vidieť, kam by sa tento príbeh mohol ďalej uberať, pretože je mi veľmi blízky. Resistance 3 bol uzavretím určitej fázy série, ale zámerne sme ponechali priestor pre prípadné ďalšie časti. Keď pracujete na jednej sérii dlhší čas, je príjemné skúsiť niečo nové, ale zároveň je skvelé mať možnosť sa k nej jedného dňa vrátiť. Keďže Sony vlastní značku Resistance, tá možnosť tu vždy bude, a ak sa to jedného dňa podarí, ako fanúšik budem nadšený."
Séria dostala tri veľké hry a jednu malú, kde poslednou hrou v sérii bol spin-off Resistance: Burning Skies, ktorý v roku 2012 vyvinulo štúdio Nihilistic Software pre PlayStation Vita.
Čo sa týka budúcnosti Insomniacu, zdá sa, že Sony je momentálne plne oddané spolupráci s Marvelom. Ich ďalší titul bude Wolverine.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 262
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 70
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 134
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- RECENZIA: Sid Meier’s Civilization VII 10
- EA predvádza nový Battlefield, chce ho budovať spolu s hráčmi 104
- Kingdom Come: Deliverance II odštartoval na Steame slušne 147
- Nové zľavy na Alze boli spustené 19
- Analýza Kingdom Come: Deliverance II na konzolách 116 zobraziť viac článkov >