Minulý týždeň bol na konferencii v Kórei ohlásený 100 GB HDD pre Xbox360, Microsoft to hneď aj dementoval. 100 GB HDD majú zatiaľ len vývojári, ale je zrejme len otázkou času, kedy sa dostanú do predaja.
Niekoľko negatívnych ohlasov na next-genitu Wii sa objavilo tu. Konzolu označujú, ako Gamecube 1.5. Na druhej strane, hráčom bude aj tak jedno, ako im niekto označí konzolu.
EA objavilo nový systém žrglenia peňazí na Xbox360 a po kupovaní hráčov a tutoriálov do športových hier prichádzajú so zaujímavým vylepšením Godfathera, kde dostanete za 1,25 dolára (po prerátaní z pointov) Level 4 Tommy Gun – Spectre Minigun, ktorý pribudne do obchodu a budete si ho môcť kúpiť za 750 000 dolárov. Hovoríte, že toľko peňazí v hre nemáte? Kúpte si aj tie! Za 1,5 dolára dostanete 250 000 dolárov do hry (celkom dobrý výmenný kurz), nakúpiť sa dá aj 50 000 a 100 000 hotovosť. Síce všetky sa dajú objednať len raz, ale aj tak to bol pre EA dobrý dôvod zrušenia money cheatu v hre.
Budúci týždeň by mal prísť nový dashboard update do Xbox360 a zrejme prinesie nejaké to prekvapenie. Hovorí sa o divx-xvid podpore, ale oficiálne bola zatiaľ ohlásená 1080p podpora.
Farba next-genu je hnedá, to nám je úplne jasné. Žiadne žiarivé farby, temnota, prach a pieskom zakryté prostredia sú in.
Nakoniec to vyzerá, že na PS3 neuvidíme žiadne gamescore ani achievmenty, trochu škoda, lebo je to dobrý systém motivovania hráča prechádzať čo najviac z hry, respektíve mu ukazovať, aké méty ešte môže dosiahnuť.
Analytická firma zverejnila graf predaja next-gen konzol do ďalších rokov.
HDMI kábel pre Xbox360 ešte síce nikto nevidel, ale stále sa objavujú nové a najnovší je za 79 dolárov (už bol stiahnutý zo stránky).
Greenberg z MS sa rozpovedal o Xbox Live s porovnával ho s PS3 online systémom. Okrem toho, že vymenoval všetky výhody Xbox live, a ktoré PS3 online zatiaľ nemá ohlásené, ale podotkol aj to, že web prehliadač Xbox360 nebude mať, keďže užívatelia radšej browsujú na PC s klávesnicou a myšou. Objasnil aj možnosť väčšieho disku, ten vraj užívatelia nevyžadujú a MS ho zatiaľ oficiálne neplánuje.
Perlička pre osvieženie, desať najhorších hier všetkých čias.
Pekné vysvetlenie rozdielov medzi 1080i-p a 720p v hrách, kde sa poukazuje na to, čo musia vývojári obetovať na 1080p. Rozdiel medzi 720 a 1080 je 2,25x viac pixelov, procesor sa môže o 55,5 % menej času venovať jednotlivým pixelom, čím nasledujú kompromisy a znižovanie detailov. V zásade pre vývojárov nie je rozdiel medzi 1080p a 1080i, keďže počet pixelov a frame buffer je rovnaký. Ide len o prepnutie nastavenia na grafickom čipe.
Zaujímavé video porovnávajúce ovládanie Tony Hawk's Project 8 na Wii a PS3 pomocou motion senzorov.
Nakoniec smutná správa, Lik-Sang, internetový obchod sa zatvára. Lik-sang to zvaľuje na Sony, ktoré na neho podalo žaloby (hlavne ide o export PSP do UK pred oficiálnym launchom) a oni, ako malá firma nemajú peniaze na drahých právnikov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- CES ukázalo expanziu robotov, prichádzajú aj robotické priateľky 91
- Alza spustila nové zľavy 14
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 152
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 178
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 89
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Kde sa aktuálne požiare v Los Angeles nachádzajú v GTA V? 69
- Ukážka nastavení a výkonu Kingdom Come: Deliverance II na konzolách 110
- Šéfovia technologických firiem pred nástupom Trumpa obracajú kabáty. Zuck útočí aj 129
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 131 zobraziť viac článkov >