Phill Spencer hovorí, že už budú ukazovať aj logá iných platforiem vo svojich streamoch a dodáva, že Xbox nepôjde Sega štýlom. |
Xbox s hardvérom neskončí
HARDWARE > NOVINKY >
Phil Spencer sa objaivl v XboxEra podcaste a rozobral niektoré veci ohľadom ďalšieho postupu Xboxu.
- Multiplatformový prístup
Xbox sa už nevyhýba ukazovaniu log PlayStation a Nintendo počas svojich prezentácií. Microsoft sa snaží byť transparentný ohľadom vydávania hier na konkurenčných platformách (PlayStation, Nintendo Switch). Spencer zdôraznil, že cieľom je umožniť hráčom prístup k ich hrám bez ohľadu na zariadenie, pričom stále podporujú vlastný Xbox ekosystém.
Spencer poukázal na trend, kde najúspešnejšie hry sú dostupné na viacerých platformách, ako napríklad Fortnite, Roblox či Minecraft, - Developer_Direct a očakávané hry
Spencer pochválil tím za úspešný tretí ročník Developer_Direct. Vyzdvihol prácu na tituloch ako Avowed (Obsidian), nový Ninja Gaiden (v spolupráci s Team Ninja), Doom a Exhibition 33. Nechcel vybrať jednoznačného favorita, keďže každý titul má pre neho osobitný význam. - Cloud gaming a prístupnosť hier
Spencer je presvedčený, že budúcnosť herného priemyslu spočíva v samotných hrách, nie platformách. Vyzdvihol význam cloud gamingu a Xbox Play Anywhere, ktorý umožňuje hráčom hrať tituly naprieč zariadeniami bez obmedzení. - Obavy z premeny Xboxu na "nové Sega"
Phil rešpektuje obavy komunity o budúcnosť Xboxu. Potvrdil, že Microsoft zostáva zaviazaný hardvéru, spätnej kompatibilite a umožňuje hráčom vlastniť hry aj mimo predplatného modelu Game Pass. - Preplnený herný kalendár v roku 2025
Spencer priznal, že plánovanie vydaní hier je výzvou, najmä s veľkými titulmi ako Call of Duty: Black Ops 6, Avowed či Indiana Jones. Microsoft sa snaží vytvoriť rovnováhu medzi veľkými a menšími hrami a dáva vývojárom dostatok času na dokončenie projektov. - Podpora menších projektov
Microsoft naďalej podporuje menšie, experimentálne hry, ako bol úspech Grounded od tímu Obsidian. Spencer zdôraznil, že nie každá hra musí byť masívny live-service projekt. - Osobné očakávania Phila Spencera
Medzi jeho najočakávanejšie tituly patria State of Decay 3 a Everwild od Rare. Priznal tiež, že si užíva hranie starších titulov ako Gears of War v kooperácii s kolegami. - Budúcnosť hernej žurnalistiky
Phil vyjadril obavy o objektívnosť hernej žurnalistiky v ére clickbaitu. Ocenil XboxEra za udržanie čestnosti a odmietanie využívania "rage-bait" taktík na získanie pozornosti. - Expanzia na nové trhy
Zdôraznil rast v Ázii prostredníctvom PC Game Passu a cloudového hrania, čo umožňuje hráčom pripojiť sa k Xbox komunite bez potreby konzoly. - Investície do Game Passu
Xbox investuje značné prostriedky do Game Passu, čo pomáha prezentovať rôzne hry širšiemu publiku. - Vyváženie portfólia hier
Zdôraznil potrebu rôznorodého portfólia, ktoré zahŕňa AAA tituly aj menšie projekty, aby si každý hráč našiel to svoje.
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 43
- RECENZIA: Commandos: Origins 57
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 63
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >