Assassin's Creed Shadows ukázal 20 minút hrateľnosti |
Shadows dostáva novú ukážku z hry a priblížuje režimy zobrazenia na konzolách.
HRY > NOVINKY >
Ubisoft pred vydaním hry Assassin’s Creed Shadows na PS blogu predstavil 20-minútovú ukážku hrateľnosti, ktorá ukazuje infiltráciu hradu Nijo (Nijo Palace) v Kjóte, hlavnom meste oblasti Yamashiro. Ukážka demonštruje dva rozdielne prístupy hrdinov hry – Naoe a Yasuke – k stealth aj priamemu boju.
Hra prináša niekoľko noviniek:
- Castles (hrady) sú dôležité pevnosti plné nepriateľov, cenných zdrojov a špeciálnych truhlíc s vybavením. Ich obsadením hráči získavajú skúsenosti, body zručnosti a suroviny pre vlastný úkryt.
- Naoe sa špecializuje na nenápadný štýl hrania s využitím skrytých zbraní (napr. tanto), háku na šplhanie, Eagle Vision (zvýraznenie nepriateľov) a stealth mechaník ako zhasínanie lampášov alebo likvidácia cez steny (shoji dvere). K dispozícii má tiež spojencov, ktorí dokážu nepriateľov omráčiť alebo poraziť.
- Yasuke je fyzicky robustnejší bojovník, vhodný na priamu konfrontáciu, no vie byť tiež nenápadný. Bez háku využíva prirodzené prostredie na pohyb po strechách, bojuje na blízko katanou či masívnym kyjakom (kanabo) a na diaľku lukom alebo strelnou zbraňou (teppo). Aj on využíva spojencov, ako je špecialistka na jed Oni-Yuri.
- Mechaniky vylepšenia a schopností sú postavené na získavaní skúseností a bodov majstrovstva, ktoré zvyšujú úroveň postáv, odomykajú nové schopnosti a vylepšenia výbavy.
- Postavy môžu meniť výbavu a brnenie podľa potreby, pričom výbava mení ich bojové schopnosti (napr. zvýšené poškodenie pri stealth útokoch alebo možnosť parírovať útoky, ktoré sú zvyčajne neblokovateľné).
Keďže je článok od Sony, sú v ňom rozpísané režimy hry na PS5 konzolách, kde PS5 Pro dostane aj ray tracing na odlesky, nižšie konzoly na globalne nasvietenie a difúzne svetlo.
PS5
- PS5 – režim výkonu
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 60 FPS, selektívny ray tracing (výpočet globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo len v lokalite Hideout) - PS5 – režim kvality
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 30 FPS, štandardný ray tracing (výpočet globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo v celom hernom svete) - PS5 – vyvážený režim (vyžaduje obrazovku s frekvenciou 120/240 Hz a HDMI 2.1)
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 40 FPS, štandardný ray tracing (výpočet globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo v celom hernom svete)
PS5 Pro
- PS5 Pro – režim výkonu
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 60 FPS, štandardný ray tracing (výpočet globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo v celom hernom svete) - PS5 Pro – režim kvality
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 30 FPS, rozšírený ray tracing (úplná podpora výpočtu globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo a reflexné povrchy v celom hernom svete) - PS5 Pro – vyvážený režim (vyžaduje obrazovku s frekvenciou 120/240 Hz a HDMI 2.1)
Rozlíšenie 2160p (upscalované), 40 FPS, rozšírený ray tracing (úplná podpora výpočtu globálneho osvetlenia pre difúzne svetlo a reflexné povrchy v celom hernom svete)
Hra vyjde 20. marca.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 23
- RECENZIA: The Last of Us Part II Remastered (PC verzia) 105
- Nintendo Switch 2 vyjde 5. júna za 469 eur 130
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Aký mobil kúpiť na jar 2025 za 200, 300, 400, 500 alebo 1000 eur? 44
- Článok: Prvý kontakt s Nintendo Switch 2 86
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 37
- Zomrel herec Val Kilmer, okrem filmov sa objavil aj v hre 54
- RECENZIA: South of Midnight 12
- Minecraft Movie valcuje kiná 37 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|