BRIGADE E5: NEW JAGGED UNION |
BRIGADE E5: NEW JAGGED UNION |
Stretnutie s cieľom.
|
No poďte, fešáci.
|
Inventár
|
Nové auto. Dôležitá chvíľa v živote každého muža.
|
Sniper čaká na cieľ.
|
Nádherne presahujúca textúra a všimnite si aj elegantne ukončenie hracej plochy.
|
Hoci Palinero nie je malý ostrov, miesta (mapy) prepadov by sa zdali spočítať na prstoch jednej ruky. Netreba sa preto čudovať, že hoci je žoldnierova túžba po demokracii nesmierna, veľmi skoro sa kvôli nude začne súbojom vyhýbať a neskôr z nich česť nečesť, demokracia nedomokracia, utekať. Keď sa poctivou prácou dostane k autu, presuny sa stanú rýchlejšie, ale hrozba (strašne) nudných prepadov nad ním ostane visieť ako povestný Damoklov meč. Profesionálny vojakov rast sprevádza zlepšovanie jeho schopností. Časté používanie zbraní z neho urobí lepšieho strelca, hranie sa s obväzmi a neustále vyprázdňovanie zásob morfia zase kvalitnejšieho medika atď. Vlastnosti priamo počas boja ovplyvňuje hodnota adrenalínu, ktorý pri vysokých hodnotách v stresových situáciách riadne rozklepe ruky a rozhodí mušku.
Keby žoldnier videl obrázky z Farcry, Just Cause alebo nebodaj Crysis, pripadali by mu ako zobrazenie absolútneho raja na zemi. Keby mal popri svojej práci čas aspoň na počítačové hry, vedel by, že hocktorá z nich vyzerá krajšie, ako to, čo je k videniu v reálnom Palimere. Tri opakujúce sa palmy, štyri kríky, päť rovnakých domov, do ktorých sa zväčša nedá vojsť a keď už sa do nich vojsť dá, tak vyzerajú ako po nájazde spoluobčanov z Luníku 9, rozmazané a nevýrazné steny, omietky, postavy… a vlastne všetko. V tropických rádiách sa hráva len pár otravných šlágrov, takže hudbu praví vojaci ihneď vypínajú, pretože im pripadá rovnako nepríjemná, ako vlastný hlas.
Dosť bolo srandičiek, poďme na vážne veci. Nie celkom real-timové, nie celkom ťahové. Také sú boje v E5. Systém schovaný pod názvom Smart Pause Mode sa snaží zapôsobiť ako druhá najgeniálnejšia vec na svete hneď po push-up podprsenkách. Snaží, ale príliš sa mu nedarí. Ak ste hrali niektorý z českých dielov UFO, budete v E5 ako doma. Žoldnieri nemajú akčné body, ale čas; každý úkon niečo stojí (rozumej trvá), či už sa jedná o nabitie zbrane, zaľahnutie, namierenie, streľbu, presun, atď. V ľubovoľnom momente je možné celú scénu zapauzovať, vydať rozkazy a sledovať, ako s nimi vojaci pasujú pod ťarchou bežiaceho času. Počítač postupuje rovnakým štýlom, len si našťastie nemôže zapauzovať hru, kedy sa mu zachce. Už len to by nám chýbalo :-). Niekomu sa takýto systém môže páčiť, ja som sa s nám bohužiaľ stotožniť nedokázal.
Nedeľná návšteva kostola.
|
Banka. Úplne prázdna.
|
Typické mestečko v Palinere.
|
V dvojici sa to buhužiaľ netiahne lepšie.
|
Nočné výlet na letisko.
|
Tento radar treba sabotovať.
|
RECENZIE HRÁČOV |
PC
Vývoj: 1C / Apeiron Štýl: stratégia / ťahová Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|