Skejtová revolúcia |
Prvá vec, ktorá udrie do očí, je, že SKATE pôsobí prirodzenejšie v porovnaní s dlhoročnou sériou Tony Hawk, hovoria dojmy z hrania demo verzie na GameSpote. EA sa snaží posunúť skejtboardistické hry, ako aj zážitok z hrania na inú úroveň. Orientácia na realizmus by mohla vyjsť a eventuálne aj dopomôcť, aby bol Tony Hawk zosadený z trónu, kde vládne streetu už celých osem rokov. SKATE si do boja s konkurenciou pozval 19 profíkov. Medzi nimi nájdete také mená ako Tommy Guerrero, PJ Ladd, Jason Dill, Danny Way, či šialenec Mark Gonzales (video profil, 9 MB). Skejtovať sa bude vo fiktívnom meste San Vanelona, inšpirovanom metropolami San Francisco, Vancouer a Barcelona.
San Vanelona má byť rozdelené na niekoľko zón so špecifickými prekážkami a riskantnými časťami s premávkou či chodcami. Demo verzia však pôsobila prázdno, ostatne to môžete posúdiť vo vôbec prvom gameplay videu (6 MB). SKATE používa ovládaciu schému príbuznú inej hre od EA, Fight Night. Mnohí z vás už tušia, o čo ide. Ťažisko ovládania bude ležať na oboch analogoch. Ľavým kontrolujete pohyb, pravým zase širokú škálu trikov. Háčik spočíva v tom, že analogom nehýbete iba v štyroch, resp. v ôsmych smeroch (ak rátame aj diagonálne smery), ale v oveľa rafinovanejších uhloch a ich vzájomných kombináciách, ako to ukazuje tento náčrt.
Ovládanie bude vyžadovať poriadny tréning, ale z vlastnej skúsenosti s touto schémou môžeme povedať, že ak sa dostane do krvi, nebude predstavovať problém vyprásknuť aj tie najzložitejšie triky a to za sebou. Citlivosť tu určite zohrá veľkú úlohu, napríklad pohybom páčky dole hore spravíte ollie (nollie presne naopak), ale nepatrným pohybom zase vyvoláte manual. Triky bude možné kombinovať s grabmi namapovanými na predné shifty. Čo nesedelo redaktorovi GameSpotu boli tlačítka A a B, ktoré kontrolujú rýchlosť a udržujú skejtera neustále v pohybe.
Koncentrácia na realizmus vyžaduje aj skutočne verný animačný systém, ktorý verne premieta do modelu skejtera prenášanie váhy a balans. Vraj až mrazivo pôsobia zvuky pri pádoch na asfalt a na úspešný grind stačí, ak správne nabehnete na rail, bez nutnosti stláčať ďalšie tlačítka.
V SKATE sa objaví aj niekoľko eventov, ako kamerovanie vášho výkonu v limitovanom čase, či fotenie trikov. K nim patrí aj replay, ktorý umožní ukladanie a distribúciu krátkych videí z rôznych (predvolených) uhlov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >
PS3
Xbox 360 Vývoj: EA BIG / EA Vancouver Štýl: Šport Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|