„Čo sa snažia urobiť, už existuje v inej forme na PC." povedal legendárny dizajnér Shigeru Miyamato v interview pre Mercury News na adresu novej PS3 online služby Home. Cieľom Nintenda je byť odlišný a robiť veci, ktoré sú iné, rozvádza Miyamoto myšlienku, pričom poukazuje na fakt, že Mii nepotrebujú k životu internet. Odlišný prístup zabezpečil Nintendu úspech medzi hráčmi všeobecne. Na samotnú realizáciu Mii potrebovali cca 20 rokov, na otázku o dôležitosti herných editorov, odpovedal: „Nie je to vecou existencie editora, ale v akej forme bude existovať." čím priamo naznačoval na dôležitosť načasovania a doby, kedy zasiahne širokú hráčsku obec.
V interview sa Miyamoto vyjadril aj k samotnej konzole Wii, idei o vytvorení nástroja domácnosti, čomu majú pomôcť aj pripravované hry Health Pack a Wii Fit (oba pracovné názvy), čo sú vlastne tréningové programy. „Nepozeráme sa na hry takýmto spôsobom" hovorí o charakterizácii epickej Wii hry a dodáva, že nemajú za potreby súťažiť s ostatnými (rozumej Sony a MS) v epickách rozmeroch. Ako krásny príklad uviedol ohlásenie Dragon Quest IX exkluzívne pre DS. Mohlo byť na PSP, PS2? Mohlo, ale keď sa developeri pozreli na predajnosť handheldu a samotnú unikátnosť prístroja, bolo rozhodnuté. To platí aj pre Wii, Nintendo ponúka vývojárom možnosť tvoriť originálne a unikátne nápady a realizovať ich, uzatvára Miyamoto interview.