Microsoft si uvedomuje silu herného trhu a v snahe zarobiť pár (miliónov) dolárov navyše sa púšťa do zatiaľ neprebádaných vôd. Za 200 miliónov dolárov kúpil pred časom spoločnosť Massive Inc., jednu z dvoch veľkých firiem zaoberajúcich sa umiestňovaním reklám do hier (druhú spoločnosť, Adscape, vlastní Google). A že sa v tomto svete točia nemalá peniaze, naznačuje správa Yankee Group, ktorá hovorí, že v minulom roku sa na dynamickú in-game reklamu minulo 26 miliónov dolárov, tento rok by to malo byť o 100 miliónov dolárov viac a v nadchádzajúcich troch rokoch by sa mal objem financií minutých v tejto brandži vyšplhať na 650 miliíonov dolárov.
EA, ako ďalší gigant na tomto poli, s Massive podpísal dohodu a tak v prichádzajúcich tituloch Madden NFL 08 (Xbox 360, PC), NASCAR 08 (Xbox 360), NHL 08 (Xbox 360), Tiger Woods PGA Tour 08 (Xbox 360, PC) a Skate (Xbox 360) čakajte najmenej reklamné bannery, keď nie niečo „horšie“. Ak ste vlastníkmi Need for Speed Carbon alebo Def Jam ICON, spoluprácu oboch spoločností ste už mohli vidieť na vlastných očiach. Cory Van Arsdale, CEO Massive tvrdí, že spojenie s EA prinesie firme jedinečnú možnosť, ako pružne reagovať na situáciu na trhu a dá jasne svetu vedieť, že s in-game reklamou do budúcnosti jednoducho treba počítať. Nám už ostáva iba dúfať, že takáto situácia bude mať pozitívny vplyv na ceny hier.