Too Human neobyčajná akcia |
Too Human je najviac nepochopená hra v hernom odvetví, sťažuje si Denis Dyack, zakladateľ kanadského štúdia Silicon Knights v preview na GameSpote. Hra, ako sme ju poznali z trailerov a videí, konečne ukázala svoju pravú tvár. Nie je to len akcia v sci-fi kabáte, ale akcia s mohutným príbehom, kooperatívnym gameplayom a hlavne robustnými RPG prvkami. Hlavnou postavou Too Human je Baldur, postava z obrázkov známa so svojím akrobatickým prístupom k boju. Touto špecializáciou disponuje jeden z piatich classov, champion.
Commando zase obľubuje používanie zbraní na diaľku a výbušniny, favoritom berserkera sú obojručné boje, defender sa spolieha aj na svoj štít a bio-engineer dokáže rovnako dobre bojovať, ako liečiť svojich kolegov. Súbojový systém je vyriešený na takýto typ hry netradične. Pravá analógová páčka neobhospodaruje kameru (tá sleduje dianie z pevne definovaných uhlov), ale prepínanie cieľov a útoky na blízko do všetkých smerov. Ak sa vám dostane ovládanie do krvi, kľudne môžete vyhodiť nepriateľa do vzduchu a počas letu ho rozstrieľať na cucky.
Po väčšina nepriateľov (mechanické variácie na známe fantasy rasy goblinov, elfov, obrov atď) zostávajú na zemi predmety farebne odlíšené podľa hodnoty. V hre má byť na tisícku rôznych zbraní a brnení, vrátane unikátnych, na ktoré potrebujete získať šesť častí alebo plány na ich výrobu. Niektoré z nich bude možné vylepšiť runami a získať tak pri zbraniach väčší dostrel, väčšie spôsobované zranenia alebo aby vypadávali z nepriateľov lepšie predmety. Samotné zbrane sú rozdelené do 15 kategórií, 6 pre zbrane na blízko a 9 pre zbrane na diaľku.
Hrdina v Too Human bude môcť dosiahnuť najviac 50 level. Skúsenostné body budete investovať do stromu skillov s tromi cestami, čo znamená, že vaše východiskové povolanie môže získať (ak investujete dostatočný počet skúseností) aj nejakú tú špecializáciu navyše (väčší dostrel, širší operačný rádius granátov). Aby vám vylepšovanie zbraní a vlastností hrdinu neprišlo príliš plytké, schopnosti vami ovládanej postavy sa budú dať zlepšiť aj implantátmi.
Too Human, prvá časť z plánovanej trilógie, sa odohráva v niekoľkých regiónoch sveta Aesir. Obyčajne budete čeliť jednej vlne nepriateľov za druhou, ale ak použijete cestovanie v cyber priestore a ocitnete sa v rovnakom regióne len v inej realite, tak akcia bude utlačená prieskumom a riešením puzzlov brániacich vám v napredovaní. To, že sa nachádzate v inej realite, vám dá hra najavo aj graficky, chladné sci-fi priestory zalejú teplé farby.
Z Too Human sa nám vykľula hra, ktorú nehodno podceňovať. Na trh sa dostane až v priebehu budúceho roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História Call of Duty série 416
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 64
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 107
- Novembrové hry 30
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 50
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 86
- Red Dead Redemption má niektoré veci lepšie ako dvojka 33
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 192
- PS5 Pro už bola rozobraná 215 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Silicon Knights Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|