Už chvíľu vieme, že vo Warhammer 40K: Dawn of War 2 nájdeme orkov a vesmírnych mariňákov a bude možné hrať kooperatívnu kampaň. Ďalšou rasou bude Eldar a v akcii ju ukazuje toto gameplay video. V ťažení sa budú postupne dobýjať teritóriá na planétach, pričom hráč uvidí aj aktivity iných frakcií, ktoré sa môžu aj pokúsiť o protiútok a spätné získanie oblastí. Vtedy sa bude treba brániť.
V demo verzii na E3, o ktorej sa rozpísal portál IGN, hráč viedol do boja štyri družstvá mariňákov na čele so seržantmi. Pred misiou bolo možné zmeniť výstroj tímov a upraviť lídrov. Za body za nové úrovne sa dajú zlepšovať parametre tímu a pribúdajú špeciálne schopnosti. Napríklad pri investovaní do zdravia môže vodca skupiny odviesť pozornosť nepriateľa od svojich ranených a upútať ju na seba, v prípade uprednostnenia útokov na diaľku sa zvýši dostrel jednotiek a podobne.
Jednotky v misiách sú podporované špeciálnymi zbraňami z orbitu, ako napríklad devastačný lúč, ktorý sa dá síce v misii použiť len raz, ale má veľmi ničivý efekt. Zdá sa, že v hre nebudú žiadne liečebné jednotky. Bojovníci si doplnia zdravie lekárničkami, ktoré spolu s muníciou pre ostreľovača a novou výstrojou, označenou rôznymi farbami podľa efektívnosti, zostanú po zabitých oponentoch a na konci každej misie sa zostávajúce sily automaticky doliečia. V hre zatiaľ nie je obsiahnutá žiadna výstavba, hráč pri konflikte použije výsadky s lídrami a potom sa pokúša splniť zadania. Môžete sa však tešiť na bojovú techniku so špeciálnymi schopnosťami.
Dôležité bude využívanie objektov na svoje krytie, uplatní sa aj krycia paľba, tu tvorcovia použijú podobný systém ako v Company of Heroes. Nepriatelia sa môžu dať na útek, ak ich zastraší početná prevaha oponenta. V podstate všetko má byť zničiteľné a dá sa zdemolovať, takže ani ochranný val nevydrží príliš dlho. Karty zamiešajú jednotky na vznášadlách, čo môžu viesť útoky zo vzduchu alebo obísť a preskočiť zabezpečené miesta. Svoj význam bude mať aj dohľad jednotiek. Vojaci skrčení za múrom napríklad ťažšie spozorujú nepriateľa, čo sa plazí oproti, najmä ak bude zabezpečený krycou paľbou, takže sa nebudú môcť veľmi rozhliadať. Taktiež pri prekážkach nebude jasné, či sa za nimi niekto neukrýva, kým sa za ne nepozrie zo správneho smeru.
Posily v hre sa budú zabezpečovať dvomi spôsobmi a síce formou jednorazových výsadkov alebo použitím oltára v teréne. To sa týka štandardných jednotiek, lídri totiž neumierajú, len zostanú dočasne vyradení z boja, kým ich neoživí vodca inej skupiny. Oltáre sú vlastne kontrolné body, ktoré umožnia víťazstvo na mape a súčasne prinesú bonusy pre frakciu. Samozrejme, keďže majú veľký strategický význam, bývajú dobre chránené nepriateľmi. Tvorcovia kladú dôraz aj na grafiku a efekty v hre, čo môžete jasne vidieť aj na záberoch. Hra by sa vraj mohla na trhu objaviť v prvom štvrťroku 2009 a dovtedy budeme snáď vedieť viac. Zatiaľ vyzerá nádejne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Relic Entertainment Štýl: Stratégia / Realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|