Zoberte všetky dobré prvky z Dawn of War, vylepšite ich, zamixujete do toho to najlepšie z Company of Heroes a dostanete Dawn of War II. Takto nás uvítali v THQ na dohodnutom termíne, kde sa rozoberali podrobnosti prichádzajúcej real-timeovej stratégie.
Našim cieľom je „opraviť" niekoľko nefungujúcich vecí v RTS, pokračoval výklad ďalej. Neštve vás neustále začínanie každej misie tým, že si postavíte základňu a prvú pol hodinu len ťažíte suroviny a snažíte sa čo najviac technologicky rozvinúť? V DoW2 môžete na takýto zdĺhavý priebeh zabudnúť, na globálnej mape si zvolíte misiu a ocitnete sa uprostred bojov. Akú misu si vyberiete a ako sa vám v nej zadarí, priamo vplýva na to, akým smerom sa bude ďalej hra odvíjať. Niektoré misie sú dostupné len pri určitých kombináciách odohraných levelov, iné sú dokonca prístupné len v presne daný čas! Nie je teda možné, aby ste pri jednom odohraní singleplayer kampane vyskúšali všetky pripravené úlohy. Keď už hovoríme o kampani, hrať bude možné len za vesmírnych mariňákov. Ďalšie 3 rasy si budete môcť podrobiť iba v multiplayeri.
Zatiaľ čo klasické jednotky budú v DoW2 tak ako v iných RTS smrteľné, špeciálne hrdinské postavy bude možné oživovať. I tak sa ale neoplatí hazardovať ani so životmi obyčajných vojakov, vycvičené a bojom zocelené jednotky budú ku koncu hry na nezaplatenie. Hrdinovia budú v mnohých smeroch vylepšovateľní, resp. bude možné meniť ich zbrane, brnenia či vybavenie (špeciálne typy granátov, jetpacky, lekárničky atď). Levelovanie hrdinov sa bude podobať na Mass Effect, kedy investovanie do určitého atribútu postupne prinášalo zaujímavé špeciálne schopnosti.
Keď sme spomínali Company of Heroes, bolo to hlavne kvôli dvom prebraným prvkom, konkrétne kvôli squadom a systému krytia. Prvej featúrke sa netreba zvlášť venovať, jednotky zoskupené v čatách už nie sú vo svete RTS novinkou. Na objekty slúžiace ako úkryt pred nepriateľskou paľbou už v tomto žánri až tak veľa odkazov nemáme. V skratke, každý jeden objekt v hre je (ne)priestrelný podľa zákonov fyziky. Ak jednotku skryjete za metrovú betónovú stenu, nielenže vás nepriateľ nevidí, ale aj keby vás hneď zbadal, musel by si na tú stenu priniesť celkom slušný kaliber. Tým však nechceme povedať, že múr nezničíte. Práve naopak, prostredie hry je plne zničiteľné.
Warhammer 40,000: Dawn of War 2 vychádza v priebehu budúcej jari, zatiaľ sa môžete navnadiť pohľadom na novú rasu Tyranidov v gameplay videu a vo výbornom renderovanom traileri.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 66
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 119
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Relic Entertainment Štýl: Stratégia / Realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|