Stredoveká katastrofa |
From Software vo svojich hangároch pre mechov pracuje na dvoch exkluzívnych tituloch, Ninja Blade pre Xbox360 sme si už predstavili, o Demon's Soul pre PS3 sa zatiaľ dá povedať len toľko, že stredoveká akčná RPG rúbanica na TGS neoslnila, dokonca sa dá hovoriť aj o jednej z najškaredších prezentovaných hier. Môže za to ranný kód, ktorý bežal na stojanoch a takisto aj nemotornosť, resp. lenivosť dema samotného.
Demon's Soul otvára cut-scéna ako vystrihnutá z katastrofy Lair, drak s hukotom a pleskotom krídiel ničí vratké drevené stavby pred hradbami a tak čistí priestor pre prichádzajúceho hrdinu. Ešte stihne zaručať do kamery a efektne „vyletí" z obrazu. Potom už prichádza na scénu hrdina vybraný z niekoľkých predvolených povolaní (mág, lukostrelec, bojovník, rytier a pod) a púšťa sa do kosenia zombifikovaných obyvateľov pevnosti.
Odlišné charakteristiky postáv sa odrážajú na ich zbroji, sade schopností a mobilite, resp. rýchlosti pohybu. Mnou vybraný rytier sa zadýchal (vyčerpala sa stamina) po dvoch-troch kombo úderoch a nehybne čerpal skrčený na zemi energiu. Tlupy nepriateľov si práve v tomto momente vychutnávali moju nemohúcosť, ale potom vyskúšali, asi ako chutí čepeľ meča (doslova). Zbrane a zbroj (štít) sa dajú namapovať do jednej alebo oboch rúk a ich konfigurácie sa dajú meniť za behu.
Upratanie námestia hneď za mostom netrvalo dlho a už začali vyskakovať prvé nedostatky súbojového systému. Nevie lockovať nepriateľov, čo znamená, že mnohé z výpadov dopadajú na prázdnu dlažbu a nie na telá nepriateľov. U kamery by sa dalo dlhšie lamentovať, ale snáď budú tieto zásadné problémy odstránené. Na margo grafiky a spracovania sveta sa zatiaľ nemá cenu vyjadrovať. Textúry boli neskutočne low-res a keď sa objavil nejaký ten efekt (kolaps dreveného posedu, oheň), tak boli viditeľné drastické prepady vo framerate. Je ešte priskoro hovoriť o finálnej kvalite, technické spracovanie je veľkým sklamaním.
Demon's Soul vychádza v priebehu budúceho roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 49
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Resident Evil 9 má priniesť výraznú zmenu série 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Namco Bandai / FromSoftware Štýl: RPG / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|