Randy Lundeen z Valve v príspevku na Left 4 Dead Blog-u objasnil, prečo sa vývojári rozhodli pre viac svetla v hre. Podľa vývojára titul bol pôvodne výrazne temnejší, testeri však mali problém zahliadnuť zombie v úzadí a strednej vzdialenosti a preto vraj veľmi rýchlo podľahli nepriatelom. Útoky zombie v tme boli síce strašidelnejšie, čo bolo pre Left 4 Dead vhodné, lenže súčasne frustrujúce pre hráčov. Po pridaní svetla síce dospeli k menej realistickej atmosfére, ale testeri dosiahli lepšie výsledky a mali väčší komfort.
Tak kto vie, možno mohli tvorcovia využiť skúsenejších hráčov s lepšími reflexmi, veď také náhle výpady protivníkov, ktorých vidieť len tesne predtým, ako vyceria zuby na obeť, môžu mať svoje čaro. Čo myslíte? V prílohe vidíte dva porovnávacie zábery z pôvodnej verzie a po úprave osvetlenia. Čo podľa vás vyzerá pôsobivejšie?
Na druhej strane, hra rozhodne vyzerá lepšie, ako bolo plánované v jej počiatkoch. Na treťom zábere vidíte dosť farebné prostredie navyše s osvetlenými oknami v pozadí, čo nie veľmi pasuje do hororovo ladenej hry. Na štvrtom zábere je evidentný prechod k lepšej temnejšej verzii. V tejto súvislosti by sme mohli zabŕdnuť do hry Diablo III, ktorej by určite tiež pristala podobná zmena, nemyslíte?
Okrem toho pre vás máme nové skiny, ktoré si podľa uváženia vyberiete a stiahniete tu. Rozhodne zaujímavejšia je však mapa Farma smrti (Farm of Death ) ktorej najnovšiu verziu stiahnete na tejto linke a vidíte ju na posledných troch záberoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- GTA VI príde na PC neskôr 133
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Valve / Turtle Rock Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|