Randy Lundeen z Valve v príspevku na Left 4 Dead Blog-u objasnil, prečo sa vývojári rozhodli pre viac svetla v hre. Podľa vývojára titul bol pôvodne výrazne temnejší, testeri však mali problém zahliadnuť zombie v úzadí a strednej vzdialenosti a preto vraj veľmi rýchlo podľahli nepriatelom. Útoky zombie v tme boli síce strašidelnejšie, čo bolo pre Left 4 Dead vhodné, lenže súčasne frustrujúce pre hráčov. Po pridaní svetla síce dospeli k menej realistickej atmosfére, ale testeri dosiahli lepšie výsledky a mali väčší komfort.
Tak kto vie, možno mohli tvorcovia využiť skúsenejších hráčov s lepšími reflexmi, veď také náhle výpady protivníkov, ktorých vidieť len tesne predtým, ako vyceria zuby na obeť, môžu mať svoje čaro. Čo myslíte? V prílohe vidíte dva porovnávacie zábery z pôvodnej verzie a po úprave osvetlenia. Čo podľa vás vyzerá pôsobivejšie?
Na druhej strane, hra rozhodne vyzerá lepšie, ako bolo plánované v jej počiatkoch. Na treťom zábere vidíte dosť farebné prostredie navyše s osvetlenými oknami v pozadí, čo nie veľmi pasuje do hororovo ladenej hry. Na štvrtom zábere je evidentný prechod k lepšej temnejšej verzii. V tejto súvislosti by sme mohli zabŕdnuť do hry Diablo III, ktorej by určite tiež pristala podobná zmena, nemyslíte?
Okrem toho pre vás máme nové skiny, ktoré si podľa uváženia vyberiete a stiahniete tu. Rozhodne zaujímavejšia je však mapa Farma smrti (Farm of Death ) ktorej najnovšiu verziu stiahnete na tejto linke a vidíte ju na posledných troch záberoch.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 295
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Valve / Turtle Rock Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|