PCGamesHardware sa porozprávalo so šéfom Terminal Reality o ich najnovšom titule GhostBusters, ktorý okrem konzol prichádza aj na PC a hlavne o ňom sme sa dozvedeli najviac. Hra beží na 5 rokov vyvíjanom Infernal Engine, ktorý bude plne optimalizovaný na PC a v hre ponúkne najkrajšiu grafiku a najkvalitnejšie textúry.
Konkrétne, ak budete mať SLI/Crossfire konfiguráciu, môžete si zapnúť per pixel screen space ambient occlusion, pri ktorej bude engine prepočítavať 64 raytracov na pixel pre zvýšenie detailov. Čo je niečo, čo sa na aktuálnych konzolách nedá dosiahnuť. Samozrejmosťou pre PC je vysoká kvalita shadow máp a super hi-res textúry. Čo sa týka rozbehnutia hry, na 1080p budeme potrebovať Radeon 4850, 4870, alebo GeForce 260, respektíve 280. Ak si budeme chcieť v tomto rozlíšení zapnúť aj FSAA, bude potrebné už SLI zapojenie. Na druhej strane titul pôjde aj na integrovaných Intel grafikách v rozlíšení 480p s nízkymi detailami.
Hra je zoptimalizovaná aj pre multicore procesory, kde vie využiť 8 threadov (8 core, alebo 4 core s multithreadingom), kde sa napríklad samotná hra spustí na 6 threadoch, jeden vyhradí na renderovanie a jeden na zvuk.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 246
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 57
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 169
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 PS3 Xbox 360 Wii DS PC Xbox One PS4 Mobil Vývoj: ATARI / Terminal Reality Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|