PCGamesHardware sa porozprávalo so šéfom Terminal Reality o ich najnovšom titule GhostBusters, ktorý okrem konzol prichádza aj na PC a hlavne o ňom sme sa dozvedeli najviac. Hra beží na 5 rokov vyvíjanom Infernal Engine, ktorý bude plne optimalizovaný na PC a v hre ponúkne najkrajšiu grafiku a najkvalitnejšie textúry.
Konkrétne, ak budete mať SLI/Crossfire konfiguráciu, môžete si zapnúť per pixel screen space ambient occlusion, pri ktorej bude engine prepočítavať 64 raytracov na pixel pre zvýšenie detailov. Čo je niečo, čo sa na aktuálnych konzolách nedá dosiahnuť. Samozrejmosťou pre PC je vysoká kvalita shadow máp a super hi-res textúry. Čo sa týka rozbehnutia hry, na 1080p budeme potrebovať Radeon 4850, 4870, alebo GeForce 260, respektíve 280. Ak si budeme chcieť v tomto rozlíšení zapnúť aj FSAA, bude potrebné už SLI zapojenie. Na druhej strane titul pôjde aj na integrovaných Intel grafikách v rozlíšení 480p s nízkymi detailami.
Hra je zoptimalizovaná aj pre multicore procesory, kde vie využiť 8 threadov (8 core, alebo 4 core s multithreadingom), kde sa napríklad samotná hra spustí na 6 threadoch, jeden vyhradí na renderovanie a jeden na zvuk.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 PS3 Xbox 360 Wii DS PC Xbox One PS4 Mobil Vývoj: ATARI / Terminal Reality Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|