MAG - prvé detaily |
Detailov okolo online akcie MAG s podporou až 256 hráčov bolo ako šafranu, po dvihnutí informačného embarga sa konečne ukazuje v pravom svetle a podľa dojmov na Eurogameri, má šancu stať sa titulom, ktorý budú ostatní závidieť. Masívny počet hráčov bude rozdelený do menších osem skupín a 32 čiat. Každá má pridelenú jednu, dve úlohy a po ich splnení sa preskupí, zlúči dohromady s inou a spolu čelia oveľa väčšiemu počtu hráčov. Najskôr je to o 16, potom o 32 a 64. Škálovateľnosť a udržovanie lokálnych bojov pomocou úloh udržuje na bojisku poriadok dizajn máp, ako aj velitelia, ktorí majú moc privolať delostreleckú podporu a nálety a prístup k satelitným snímkom bojiska.
Využívanie týchto ničivých útokov nebude také jednoduché, veliteľ musí dávať pozor, aby neprivolal letecký nálet, pričom lietadlá môže ohroziť protilietadlový kanón. MAG má obsahovať úlohy FRAGO ako napríklad ukradnutie experimentálneho vozidla, zničenie bunkru, aby sa nepriateľ nemohol spawnovať alebo príprava bojiska na výsadok. Splnenie týchto úloh (okrem pevne daných) prináša dvojnásobný počet skúsenostných bodov. Za ne sa odomykajú zbrane, vyvíja vaša postava, získava skilly a otvára si cestu k veliteľskej pozícii.
Velitelia majú prístup k 3D mape bojiska a ako jediní môžu na nej vyznačiť úlohy a manipulovať s ňou. Spolu s ostatnými vojakmi sú priamo v teréne, nepozerajú sa na priebeh z nadhľadu. V MAG budú celkovo tri classy (medik, inžinier a assault), vďaka skillom a rôznej výzbroji môžete po mapách pobehovať ako vojak so schopnosťou dopĺňať zdravie sebe a ostatným, ako sniper s automatickým liečením alebo ako ťažkotonážnik s ničivými zbraňami.
Na bojiskách sa dynamicky posúvajú frontové línie, menia sa spawn pointy, niekde sa objavujú obsadeným územím, inde zanikajú stratou pozície. Niekde je to bunker, inde APC, helikoptéra alebo môžete vyskúšať výsadok paragánov. Vozidlá v MAG absentujú a okrem APC nebude žiadne iné ovládateľné. Autori tvrdia, že rýchle s dlhým dojazdom potrebujú priestor a ten oni chcú vyplniť hráčmi.
Mapy aj z toho dôvodu nie sú príliš otvorené, ale udržujú hráčov pohromade. Väčšina z nich sú vojenské komplexy, kde zvádzajú bitky tri frakcie. Odlišuje ich hlavne štýl a krajina pôvodu, Raven sú hi-tech vo futuristických oblekoch ala Crysis, Valor zase vojnoví veteráni a S.V.E.R. partizáni z Ruska.
Vzhľadom na počet hráčov a rozlohe máp, MAG nevyzerá ako Killzone 2, ale miera detailov je vraj tak presvedčivá, že sa cítite ako v obrovskom konflikte. Lepšiu predstavu o kvalite grafiky si urobíte pozretím debutového traileru.
MAG vychádza koncom roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 291
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Zipper Interactive Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|