Skutočná hrozba pre Burnout |
Nič z toho, čo malo štyri kolesá a vystavovalo svoju kožu na E3, sa nevyrovnalo explozívnemu racingu Split / Second. Čert zober Forzu 3, GT PSP, Blur, tie všetky mali zatiahnutú ručnú brzdu.
Nič z toho, čo malo štyri kolesá a vystavovalo svoju kožu na E3, sa nevyrovnalo explozívnemu racingu Split / Second. Čert zober Forzu 3, GT PSP, Blur, tie všetky mali zatiahnutú ručnú brzdu. Je to ako osedlať namydlený blesk alebo lepšie neriadenú strelu, ktorú nezastaví nič. Iba múr, letisková veža, nákupné centrum.
Na tratiach Split / Second nie je bezpečne, je nutné poznať okolie, ale nie z dôvodu perfektného driftu alebo líznutia mantinelu zadným nárazníkom. Niežeby nezáležalo na čistom jazdení, ale na čo sa snažiť, keď zozadu niekto aktivuje výbušniny a tie vyhodia do vzduchu kus diaľnice spolu s vami? A tak jazdíte tak zákerne ako to len ide, takticky vyčkávate, akcelerujete na nebezpečných úsekoch a meníte strategicky celú trať.
Každé kolo je úplne iné, po prvom sa cesta prepadáva na nižšie poschodie diaľnice, prechod cez nákupné centrum je okorenené kolabujúcimi balkónmi po stranách, na letisku zase padá veža, po druhom trať vedie cez hangár. Pri hraní sa nedá neubrániť otvoreným ústam a žasnutím, prečo ešte nikto nevyužil obyčajne statické kulisy okolo trate, aby priamo zasahovali do priebehu preteku?
Split Second - gameplay
Keď budete letieť po runwayi a oproti vám bude pristávať horiace jumbo s porúchaným podvozkom, pochopíte, že Split / Second je Call of Duty medzi racingami. Bombastické explózie, kolaps celých budov je sprevádzaný kúdolmi prachu a dymu, sutiny pochovávajú súperov a vy ste zrazu na čele.
Výbuchy má pod kontrolou ktokoľvek, kto naplní špeciálny merač napríklad driftovaním alebo predbiehaním. Potom si stačí počkať na vhodný moment, nechať sa predbehnúť a po stlačení tlačítka poslať súperov do šrotu. Kedykoľvek môžete aktivovať výbušný materiál zavesený pod vrtuľníkmi krúžiacimi nad traťou. Prakticky ani raz sa mi nepodarilo vyhrať bez toho, aby som niekoho nezlikvidoval.
Split / Second má výborne vyriešený HUD, tvorí ho tradičná zmes informácií (počet kôl, aktuálna pozícia, stav merača) zasadená neobvykle do kruhu tesne za zadný kufor auta.
Autá nie sú na trať priklincované ako v Burnoute, ale ich výkon musíte ukočírovať. Sú pretáčavé, prudká akcelerácia môže viesť k hodinám, kolízie vás odhadzujú a strácate nad nimi kontrolu.
Split / Second je jedným z prekvapení tohtoročnej E3, svojou neskrotenou náturou má šance šliapnuť Burnoutu na krk.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Disney Interactive / Black Rock Studios Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|