GRIN už nemá dôvod na úškrn |
Zakladatelia GRIN definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia z dôvodu nedostatku financií.
Včerajšia správa o zatváraní pobočiek švédskeho štúdia GRIN v Barcelone a Göteborgu, odkiaľ bola prepustená stovka zamestnancov, má smutnú dohru.
Zakladatelia Bo a Ulf Anderssonovi definitívne ohlásili prostredníctvom oficiálnej stránky zatvorenie štúdia GRIN z dôvodu nedostatku financií.
„S ťažkým srdcom musíme oznámiť, že GRIN bolo donútené zatvoriť dvere.“ Ako hlavný dôvod sa uvádza meškanie platieb od vydavateľov, čo dostalo štúdio do nezávideniahodnej situácie. „Po dvanástich rokoch tvrdej práce a zamestnaniu stoviek talentovaných mužov a žien, je koniec.“
Za dvanásť rokov sa GRIN podpísalo pod Ballistics, Bandits, GRAW 1 a 2, Bionic Commando Reamerd, Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation a Bionic Commando. V zálohe bol aj pripravovaný majstrovský kúsok, ktorý nebude nikdy dokončený.
S pretrvávajúcimi problémami vo vnútri GRIN sa vysporiadal programátor Peter Björklund po svojom. Spolu s ďalšími bývalými zamestnancami založil Outbreak Studios, ktoré sa bude špecializovať na vývoj elektronickou cestou distribuovaných titulov pre XBL, PSN, PSPgo a iPhone.
Björklund bol mimo iných zodpovedný za sieťový kód použitý v hrách Midtown Madness 2, Battlefield 2: Modern Combat a Battlefield: Bad Company.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >