EA zbrojí proti bazárovým predajom |
EA sa pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou a zdarma distribovaným dodatočným obsahom.
Kupovať z bazáru, alebo nekupovať? Pre našinca je odpoveď jednoduchá, EA sa však pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou uvedenou do praxe vydaním Dragon Age: Origins minulý rok, informuje Bussiness Week.
Ide o projekt s kódovým označením Desať dolárov, čo je suma, za ktorú si dodatočný obsah musia hráči kúpiť, ak sa dostali k hre z bazáru. Alebo ponúkané bonusy oželieť. V praxi to vyzerá tak, že nová hra má v balení jednorazový kód, ktorý po aktivácii sprístupňuje nový obsah. Napríklad v prípade Mass Effect 2 sa objavia na sieti Cerberus nové misie ako pátranie po troskách Normandy, nové brnenia a pod.
Novú taktiku plánuje EA aplikovať na všetky nadchádzajúce tituly (vrátane Battlefield: Bad Company 2), spoločnosť dokonca počíta do budúcnosti s tým, že všetky tituly budú vybavené online komponentom, čo je cesta, po ktorej kráča aj Ubisoft s programom odmien Uplay.
Nie je to prvýkrát, čo sa veľké vydavateľské domy púšťajú do boja s bazárovým predajom, ktorý len na území US generuje tretinu z celkového predaja hier s obratom 2 miliardy dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 95
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 181
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- RTX 5080 karty sa už objavujú v zoznamoch eshopov 107
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 42
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 21 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|