EA zbrojí proti bazárovým predajom |
EA sa pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou a zdarma distribovaným dodatočným obsahom.
Kupovať z bazáru, alebo nekupovať? Pre našinca je odpoveď jednoduchá, EA sa však pokúša bojovať proti predaju z druhej ruky novou stratégiou uvedenou do praxe vydaním Dragon Age: Origins minulý rok, informuje Bussiness Week.
Ide o projekt s kódovým označením Desať dolárov, čo je suma, za ktorú si dodatočný obsah musia hráči kúpiť, ak sa dostali k hre z bazáru. Alebo ponúkané bonusy oželieť. V praxi to vyzerá tak, že nová hra má v balení jednorazový kód, ktorý po aktivácii sprístupňuje nový obsah. Napríklad v prípade Mass Effect 2 sa objavia na sieti Cerberus nové misie ako pátranie po troskách Normandy, nové brnenia a pod.
Novú taktiku plánuje EA aplikovať na všetky nadchádzajúce tituly (vrátane Battlefield: Bad Company 2), spoločnosť dokonca počíta do budúcnosti s tým, že všetky tituly budú vybavené online komponentom, čo je cesta, po ktorej kráča aj Ubisoft s programom odmien Uplay.
Nie je to prvýkrát, čo sa veľké vydavateľské domy púšťajú do boja s bazárovým predajom, ktorý len na území US generuje tretinu z celkového predaja hier s obratom 2 miliardy dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaje pomaly končia 137
- Decembrové hry 91
- Stalker 2 dostal sľubovaný prvý patch 311
- Zrušená RTX 4090ti karta bola nájdená medzi odpadom vo výpredaji 21
- Kam sa stratil Xbox Series X? 80
- PS Plus predstavuje svoje decembrové tituly 33
- Light of Motiram vyzerá ako klon Horizon Zero Dawn 59
- Stalker 2 dostal druhý menší patch 169
- RECENZIA: Warcraft Remastered Battle Chest 28
- CD Projekt plánuje spraviť Witcher 4 väčší a lepší ako trojka 97 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|