Battlefield detaily enginu a gameplay |
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu BF BC2 doplnené o gameplay ukážky z kampane.
Máme tu niekoľko detailov z PC enginu Battlefield: Bad Company 2 doplnené o gameplay ukážky z kampane. Konkrétne z dvoch misií.
Frostbite 1.5 je nadizajnovaný pre DX10 s pridanou podporou DX11, podpobne ako Metro 2033 z DX10 využíva antialiasing (DX9 nebude mať antialiasing pre nekompatibilitu funkcií) a HBAO a DX11 pridáva vyhladenie dynamických tieňov, celkové zvýšenie výkonu, nevyužíva však DX11 multithreading. Detekcia DX bude automatická, ale v konfiguračných súboroch si môžete natvrdo zvoliť vybrané API. Engine má podporu aj ATI Eyefinity a Nvidia 3D Vision. Pri Eyefinity bude nastavenie aj uhla Field of View, aby hráči skutočne využili viac monitorov.
HBAO je Horizon-based Ambient Occlusion, renderovacia technika pôvodne vyvinutá Nvidiou, ktorú integrovali do Frostibe s využitím DX10 a DX11 kariet. Je to technika renderovania, ktorá vytvorí jemné a realistické tiene medzi objektami a môže zvýšiť kvalitu obrazu. Je to efekt pre hi-end karty.
Pre zaujímavosť high textúry neboli ponúknuté v PC beta teste pre zníženie sťahovateľného balíku a uvidíme ich až vo final hre, kde spolu s ďalšími efektami zvýšia kvalitu obrazu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 92
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 57
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 43
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- RECENZIA: Chains of Freedom 0 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|