Halo MMO podľahla Wii |
Jedným z hlavných dôvodov, prečo Microsoft zrušil vývoj MMO hry, bola koncetrácia na trh príležitostných hráčov.
Nebyť zrušenia Ensemble Studios, autorov série Age of Empires a Halo Wars, tak by nevyplávali na povrch informácie o zrušenej MMO hre.
Jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Microsoft rozhodol po troch rokoch zrušiť vývoj hry s kódovým označením Titan, bolo koncetrovanie sa na trh príležitostných hráčov, objavený raketovým úspechom konzoly Wii, informuje Eurogamer.
Dusty Monk, terajší prezident Windstorm Studios, hovorí, že zmena manažmentu a smerovania spoločnosti znamenala koniec pre MMO projekt. V tej dobe dochádzalo vo vnútri Microsoftu k výmene stráži na vysokých postoch, ktorým imponoval úspech Wii a čísla, aké biela konzola generovala. A práve časť z manažmentu mala iný názor na nákladný, dlho vyvíjaný a odkladaný projekt Titan, ktorý zhltol 90 miliónov dolárov. „Aby som to skrátil, Titan bol zrušený.“ hovorí Monk.
Titan mal ambície konkurovať World of Warcraft, dokonca by vraj dokázal kooexistovať po boku blizzarďáckeho bestselleru. Niektoré prvky ako hrdinský výtvarný štýl a cover systém si podľa Monka adaptoval Star Wars: The Old Republic a verejné questy si zase vypožičal Warhammer Online.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 156
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 32
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >