Halo MMO podľahla Wii |
Jedným z hlavných dôvodov, prečo Microsoft zrušil vývoj MMO hry, bola koncetrácia na trh príležitostných hráčov.
Nebyť zrušenia Ensemble Studios, autorov série Age of Empires a Halo Wars, tak by nevyplávali na povrch informácie o zrušenej MMO hre.
Jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Microsoft rozhodol po troch rokoch zrušiť vývoj hry s kódovým označením Titan, bolo koncetrovanie sa na trh príležitostných hráčov, objavený raketovým úspechom konzoly Wii, informuje Eurogamer.
Dusty Monk, terajší prezident Windstorm Studios, hovorí, že zmena manažmentu a smerovania spoločnosti znamenala koniec pre MMO projekt. V tej dobe dochádzalo vo vnútri Microsoftu k výmene stráži na vysokých postoch, ktorým imponoval úspech Wii a čísla, aké biela konzola generovala. A práve časť z manažmentu mala iný názor na nákladný, dlho vyvíjaný a odkladaný projekt Titan, ktorý zhltol 90 miliónov dolárov. „Aby som to skrátil, Titan bol zrušený.“ hovorí Monk.
Titan mal ambície konkurovať World of Warcraft, dokonca by vraj dokázal kooexistovať po boku blizzarďáckeho bestselleru. Niektoré prvky ako hrdinský výtvarný štýl a cover systém si podľa Monka adaptoval Star Wars: The Old Republic a verejné questy si zase vypožičal Warhammer Online.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 60
- Steam už upozorňuje používateľov, že si kupujú len licenciu k hre 134
- RECENZIA: Diablo IV: Vessel of Hatred 85
- Ferrari F80 bolo predstavené, môžete ho mať za 3.9 milióna dolárov 89
- Ďalšia zbierka AI vylepšených hier, teraz aj Half-Life alebo aj Silent Hill a Cybe 44
- Rings of Power seriál bude pokračovať 144
- Counter Strike už priamo pri hraní generuje aj AI 26
- Dreampunk 2.1 mod posúva Cyberpunk 2077 znovu bližšie k realite 20
- Nové verzie Xbox Series XS konzoly sú už v predaji, majú už 6nm čip 119
- RECENZIA: Starship Troopers: Extermination 5 zobraziť viac článkov >