Kinect prekvapuje odozvou |
Rýchla odozva v bláznivých minihrách, presné ovládanie.
Ešte pred vypuknutím GamesCom sme sa zúčastnili eventu Play Day, kde Microsoft namiesto obligátnej tlačovky dal zúčastneným priestor vyskúšať všetky hry a produkty, ktoré sa ocitnú v blížiacom sa období jeseň – zima na trhu.
Popri Fable III, Age of Empires Online, Halo Reach a telefónoch vybavených systémom Windows 7, boli najobletovanejšie stojany s Kinectom. Nás tentoraz nezaujímal obsah hier samotných, ale po intenzívnom testovaní Kinectu v kanceláriách Microsoftu, sme boli zvedaví, ako sa vylepšila odozva a precíznosť ovládania.
Už letmý pohľad na športové aktivity ako behanie cez prekážky alebo hranie futbalu v Kinect Sports potvrdil stiahnutie oneskorenia na minimum. Keď sa priamo do hry zapojíte, lag takmer nevnímate, pretože ste zaneprázdnení naťahovaním sa za žetónmi pri jazde na rafte dolu rozbúrenou vodou v Kinect Adventures.
Práve tento titul prekvapil svojou odozvou, navyše je ideálny na odskúšanie, pretože v každej minihre kombinuje rôzne herné mechaniky a zapája do hry celé telo. Celkovo bude v Adventures dvadsiatka rôznych aktivít a tie budú ďalej variovať či už počtom prekážkových tratí alebo zvyšovaním obtiažnosti.
Obligátna jazda na rafte tentoraz dokáže presne prečítať nakláňanie do strán, aj dvihnuté ruky či skákanie nutné pri zdolávaní trate pre dosiahnutie čo najväčšieho bodového ohodnotenia. Jazda na drezine od posledného stretnutia nemá problém s detekciou postoja a úkrokmi do strán. Zo všetkých minihier však exceluje kooperačné zbieranie bodov v bezváhovom stave, kde mávaním rúk hore a dole stúpate a ak ich pripažíte, klesáte.
Do herného priestoru sú vpúšťané bubliny a úlohou hráčov (alebo hráča, ak hráte sami) je pozbierať ich čo najviac. Trik tejto minihiry spočíva v tom, že vy sa nehýbete iba hore dolu a doprava doľava, ale krokmi dopredu a dozadu sa pohybujete v priestore, čím sa zbieranie bublín trochu sťažuje. Po absolvovaní všetkých minihier prišla na radu zábavka Living Statues, v ktorej ste vašimi pohybmi a ručaním rozpohybovali dvojicu snežných mužov. Kolegovi z Microsoftu sa do exhibície nechcelo, ale keď videl, ako ostatní ukazujú na seba prstom, nebolo ho nutné presviedčať.
Na Play Day dostalo priestor aj ovládanie dashboardu a navigácia v menu so spúšťaním jednotlivých položiek. Lietajúci kurzor v podobe bielej guličky kopíruje vašu ruku a bude len otázkou komfortu, či siahnete po štandardnom ovládači alebo to urobíte gestom či hlasovým ovládaním, ktoré bohužiaľ kvôli hluku nebolo možné odskúšať.
Vydanie Kinect je naplánované na 10. november, dovtedy má ešte Microsoft veľa času na doladenie a úplnú elimináciu lagu, ktorý po skúsenostiach s E3 demami nie je takým problémom, ako výber vhodnej miestnosti a dátumu pre skupinovú párty terapiu pred jedným televízorom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >