Bláznivé mašinky sa zahrávajú s elementmi |
Logika a kreativita v Crazy Machines využije silu živlov a fyzikálne zákony.
Bláznivé mašinky opäť nastupujú do hry, kde bude treba používať objekty a vyvolávať reťazové reakcie tak, aby sa splnili podmienky úlohy. Tentoraz do hry prvý raz vstupujú živly, oheň, voda, zem a vzduch. S týmito elementmi treba kalkulovať pri väčšine logických problémov založených na fyzikálnej báze. Vyskytnú sa aj zaujímavé kúsky ako parné stroje, plameňomet a vrtule. Debutom je aj umiestnenie hry na sieťach Xbox Live a PlayStation Network.
Crazy Machines Elements ponúkne tri herné módy. V základnom logickom móde treba pouvažovať, ako úspešne zavŕšiť úlohy vhodnou kombináciou objektov a elementárnych síl. Môže to vyzerať napríklad tak, že guľa zhodí a posunie sviečku pod bojler s vodou, ktorá sa zohreje. Vzniknutá para a zmena tlaku v nádobe spôsobí pohyb klinového remeňa. Točenie remeňa na druhom konci vyvolá rotáciu brúsneho kameňa, takže sa trie o ďalší kameň a vytvorí iskru. Tou sa zapáli pyrotechnika a vyvolá ohňostroj.
Vo výzvach sa hráči pokúšajú splniť ciele s čo najmenším počtom predmetov v čo najkratšom čase. Editor zas poslúži na realizovanie fantastických návrhov, pri vytváraní a skúšaní vlastných bláznivých strojov.
Crazy Machines Elements začne experimentovať s elementmi počas jari.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 284
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PS3
Xbox 360 Vývoj: dtp entertainment / FAKT Software Štýl: Logická
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|