Vylepšenia Dragon Age 2 na PC a konzolách |
Ako bude vylepšená PC verzia Dragon Age? Ako bude vylepšená konzolová verzia? Pozrime sa na obe.
Ako bude vylepšená PC verzia Dragon Age? Ako bude vylepšená konzolová verzia? Pozrime sa na obe.
PC s iným interfacom a lepšou grafikou
Mimo ovládania myšou a klávesnicou dostane PC verzia DX11 podporu, kde autori využijú moderné efekty, vďaka ktorým celková grafika vyznie výrazne lepšie ako na konzolách. K tomu hráči dostanú vlastný nekonzolový interface, ktorý bude vychádza z originálu. Autori plánujú aj veľa iných vylepšení, ale tie zatiaľ nekonkretizujú.
Z DX11 efektov použili tesseláciu ako na postavách, tak aj na objektoch napríklad na zvýraznenie stredovekých ciest a kamenných stien. Bloom oproti DX9 verzii zrýchlia a vylepšia pomocou shaderov. SSAO efekt spraví scénu realistickejšou, použitý bude aj difúzny Depth of Field efekt, ktorý je reálnejší ako štandardný a videli sme ho v Metro 2033. Uvidíme aj contact hardening tiene (rovnako ako tiene v Call of Pripyat), ktoré sú rýchle a softované, nakoniec detaily ako tiene mrakov, alebo soft particles.
Nemusíte sa však báť, že budete potrebovať DX11 kartu, väčšina efektov pôjde aj na DX10 kartách a DX9 karty dostanú základnú ponuku podobnú konzolám. Ale napríklad DX11 pridá dodatočný rendering, ktorý do scény doplní ďalšie svetelné zdroje a tiene. Teda rôzne efekty ako napríklad explózia ohnivej gule v jaskyni bude vyzerať pôsobivejšie v DX11.
Konzoly budú odladené oproti prvej hre
Konzoly mali s prvou hrou veľké problémy, bol to skôr PC port s minimálnymi optimalizáciami. Framerate klesal, ovládanie a menu nebolo prispôsobené na konzoly. Teraz sa to zmení, hra bude plynulá a hrateľnejšia. Menu boli prerobené, rovnako aj skill tree je tentoraz živší a rozhovory boli navrhnuté na niekoľko základných odpovedí ala Mass Effect. Nakoniec aj grafika vyzerá lepšie ako v prvej hre. Čo zbadáte hlavne pri bojoch plných explodujúcich tiel a magických efektov. Boje sú tentoraz rýchle a dynamické, ak nepauzujete pre rozdelenie príkazov a prepnete na automatické boje, uvidíte smršť na bojisku napáchanú vašou skupinou.
Takže každá verzia bude vylepšená, hrateľnejšia, dokonalejšia ako predchodca a teda nie je dôvod neskúsiť ju. 22. februára vychádzajú demá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 42
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 92 zobraziť viac článkov >
PC
Switch PS3 PS4 Vývoj: EA / Digital Leisure Štýl: RPG Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|