Crytek sa na konzolách predviedol |
Digital Foundry ponúklo detailnú analýzu Crysis 2 na konzolách.
Digital Foundry ponúkli detailnú analýzu Crysis 2 na konzolách a prináša pár prekvapení. Zhodnotili, že Crytek sa posnažil a spravil dobrý port Cry Enginu pre obe konzoly, aj keď samotná hra nebeží úpne bez problémov.
Prekvapením je hlavne to, že Xbox360 verzia funguje na 720p rozlíšení, čo je skok vpred oproti demu, ktoré malo nižšie rozlíšenie Update: DF sa už opravil a správne rozlíšenie je rovnaké ako v deme a to 1152x720. PS3 verzia má mierne nižšie a to 1024x720. Xbox360 má teda čistejšiu a ostrejšiu grafiku, oproti tomu má PS3 vyšší filtering textúr, ktorý vylepší napríklad pohľad na asfalt. Z malých drobností sa však na PS3 miestami objavujú chyby svetiel a podobne, tiene sa niekedy strácajú v objektoch, ale na druhej strane tiene sú pri blízkom pohľade menej kockaté. Celkovo v drobných nastaveniach sú malé rozdiely medzi konzolami a Crytek rôzne ponastavoval jednotlivé parametre enginu pre každý platformu.
Čo sa týka frameratu, u Xbox360 je o pár fps vyšší, väčšinou sa pohybuje okolo 30 fps, zatiaľ čo PS3 okolo 26 - 28, ale pri intenzívnych scénach dokáže Xboxová verzia klesnúť aj pod hranicu PS3. Hra má podľa testu niekoľko špecifických miest, ktoré sú vraj brutálne neoptimalizované a hra ide 15 - 20 fps (tu doporučujú vyhýbať sa ostrým bojom a ísť radšej stealth systémom).
Digital Foundry sa pozreli aj na 3D, kde Crytek nepoužil čisté 3D a neprepočítaval obrazy z dvoch kamier, ale použil jeden záber plus hĺbkovú mapu, z ktorých vytvorili finálny 3D obraz. Oproti demu už teraz autori zrušili tearing, rovnako zvýšili hĺbku obrazu, ale aj tak vidieť niekoľko fixných úrovní, na ktorých sa 3D pohybuje. Nie je to taká kvalita ako čisté 3D, ale pozitívom je zachovanie framerate ako v 2D verzii, pri Xbox360 to platí doslova, PS3 verzia má trochu framerate znížený, ale je to aj tým, že PS3 verzii nechali rovnaký obraz, keďže ho mohli pustiť cez HDMI, zatiaľ čo Xbox360 presunuli do 1080p s dvomi zábermi vedľa seba (960x1080), kde sa obraz mierne rozmazal a stratil na kvalite.
Celkovo Crytek dokázal priniesť jedinečný vizuál na konzoly podporovaný pôsobivým game designom, aj keď hra by ešte potrebovala miestami pár fixov a optimalizácií. Xbox360 má body navrch v grafike a výkone, ale aj PS3 má niekoľko elementov, v ktorých je lepšia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: EA / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|