SSX sa zbavuje smrteľného podtitulu |
SSX sa vracia ku koreňom série s novými prvkami a 70 kopcami z celého sveta.
SSX zostáva SSX, žiadny Deadly Descent, žiadna číslovka, nič. SSX. Bodka. EA Canada sa zbavuje podtitulu, vracia sa ku koreňom série a berie si to najlepšie z obľúbených predchodcov a prispôsobuje to spolu s novými prvkami pre aktuálne potreby trhy, povedal kreatívny riaditeľ Todd Batty v rozhovore pre Game Informer.
EA už niekoľkokrát chcela priviesť k životu SSX novým dielom, no nikdy nebol podporený dostatočne zaujímavých návrhom, aby reštart série dostal zelenú. Smrtonosné jazdy dolu 70 najvyššími horami sveta boli pádnym argumentom.
V SSX nájdete všetko od Aljašky, Antarktídy, Sibíru, cez Andy, Alpy, až po Kilimandžáro a Fuji. Priamo z hlavného menu prechádzate pohoriami ako v Google Earth a vyberáte si tú, ktorú chcete zdolať na šialených tratiach. „Predstavte si, že by zjazdársky tím mal k dispozícii miliardy dolárov a postavil by SSX trať na najvyššej hore sveta. To je presne to, čo sme v hre spravili a urobili sme to na celom svete." približuje Batty tvorbu tratí, ktoré budú vetvené a zažijete na nich aj lavíny.
„Už SSX3 mala istým spôsobom lavíny, ale povedali sme si, že s novým systémom to dokážeme tisíckrát lepšie." Za chrbtom nebudú hučať iba tony snehu, ale aj kamene a padať budú aj obrovské cencúle.
„Jedinou výzvou v Deadly Descent je dostať sa dolu so zdravou kožou," popisuje Batty survival prvok, ktorý obohatil tradičný diktát trikov a stíhacie jazdy. Racingový feeling sa nevytratí, rovnako zostanú zachované aj šialené triky poháňané novým fyzikálnym modelom, ktorý vo Fight Night 4 vykúzlil tie najvernejšie spracované bitky borcov v ringu, ale pribudne prvok survival, ostatne mantra hry hovorí: „preži, zjazdi, trikuj".
Snowboarderi v SSX budú využívať aj nové vybavenie ako napríklad kombinézy base jumperov, ktoré im umožnia na krátku dobu lietať. Strmý zjazd tak môže končiť útesom, z neho sa znesiete do nižších polôh a pokračujete v jazde. EA hrateľnosť bičuje do extrémov, vo výbave sa objaví aj horolezecký cepín, ktorým sa zachytíte o steny alebo vás vráti naspäť na trať, ak nedoskočíte na druhú stranu priekopy. Dosky, oblečenie a iné kozmetické doplnky sú samozrejmosťou, takisto aj návrať najznámejších postáv, vrátane Elise.
Stavba kampane SSX sa nebude opierať o zlaté medaily ani tradičnú štruktúru svetových šampionátov, namiesto toho sa autori inšpirovali termínom Sedem Vrcholov, ktorý je v horolezeckých kruhoch mimoriadne cenený, ide totiž o zdolanie siedmych najvyšších hôr sveta. V SSX sa to volá Nine Deadly Descent a už z názvu je jasné, že zdolať týchto „bossov" nebude hračka.
SSX má obsahovať aj veľmi prepracovaný multiplayer, o ňom sa zatiaľ mlčí, takisto aj o dátume vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: EA Sports / EA Canada Štýl: Šport Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|