Limity konzol podnecujú kreativitu |
Tvrdí to štúdio Volition popri výrobe nového dielu Saints Row.
Každá minca má dve strany, na každý názor existuje protinázor. Zatiaľ čo napríklad Ubisoft tvrdí, že hardvérové limity konzol brzdia kreativitu tvorcov, vo Volition majú na vec úplne opačný pohľad. Štúdio stojace za Freespace, seriou Red Faction alebo gangsterkami Saints Row hovorí:
„Iste, chceli by sme mať viac RAM a chceli by sme výkonnejšie grafické karty, lenže keďže vieme, aké presne sú naše hardvérové limity, musíme prichádzať s novými dizajnovými nápadmi, ako urobiť z hrania jedinečný zážitok. Technická stránka je jedna vec, teraz ale ide o to, kto vymyslí najlepší dizajn a príde s najlepšími inováciami.“
Štúdio tiež dodáva, že príprave enginu, nástrojov na jeho správu a rôznym vylaďovacím funkciám venovali množstvo času. Momentálne sa teda naplno sústredia na gameplay elementy a sľubujú, že Saints Row: The Third bude mať po tejto stránke skutočne čo ponúknuť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: THQ / Volition Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|