Limity konzol podnecujú kreativitu |
Tvrdí to štúdio Volition popri výrobe nového dielu Saints Row.
Každá minca má dve strany, na každý názor existuje protinázor. Zatiaľ čo napríklad Ubisoft tvrdí, že hardvérové limity konzol brzdia kreativitu tvorcov, vo Volition majú na vec úplne opačný pohľad. Štúdio stojace za Freespace, seriou Red Faction alebo gangsterkami Saints Row hovorí:
„Iste, chceli by sme mať viac RAM a chceli by sme výkonnejšie grafické karty, lenže keďže vieme, aké presne sú naše hardvérové limity, musíme prichádzať s novými dizajnovými nápadmi, ako urobiť z hrania jedinečný zážitok. Technická stránka je jedna vec, teraz ale ide o to, kto vymyslí najlepší dizajn a príde s najlepšími inováciami.“
Štúdio tiež dodáva, že príprave enginu, nástrojov na jeho správu a rôznym vylaďovacím funkciám venovali množstvo času. Momentálne sa teda naplno sústredia na gameplay elementy a sľubujú, že Saints Row: The Third bude mať po tejto stránke skutočne čo ponúknuť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 94
- Nové zľavy v Alza dňoch 23
- RECENZIA: The Last of Us Part II Remastered (PC verzia) 102
- Nintendo Switch 2 vyjde 5. júna za 469 eur 130
- Na fórach sa zbierajú prípady pokazených Ryzen 7 9800X3D procesorov 111
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 122
- Zomrel herec Val Kilmer, okrem filmov sa objavil aj v hre 54
- Článok: Prvý kontakt s Nintendo Switch 2 84
- RECENZIA: Rise of the Ronin (PC verzia) 12 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: THQ / Volition Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|